X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הראיס אבו מאזן, חלילה לך מלחזור על השטות שעשה בזמנו צד"ל כשאת פירות בריחת צה"ל מלבנון קצר החיזבאללה. אם תשכיל לסרב לנשק המוצע לך - את פירות העקירה הישראלית מיהודה ושומרון תקצור בסופו של דבר אתה ולא החמאס
▪  ▪  ▪

אבו מאזן הנכבד, הישמר לך מן הישראלים העובדים עליך בעיניים בדיוק כפי שעבדו על צד"ל. אם ברצונך לסיים את הקריירה שלך כמו גנרל אנטואן לאחד, שברח בראש חייליו, בעור שיניו, מדרום לבנון, והפך באחרית ימיו לבעל מסעדה מזרחית בתל אביב, קבל בזרועות פתוחות את הנשק והתחמושת המוענקים לך באישורה של ממשלת ישראל.
האם עיניך טחו מראות שה"התכנסות" אינה אלה צעד ראשון של ראש הממשלה אהוד אולמרט ושר הביטחון שלו עמיר פרץ, לקראת הנסיגה לגבולות 67 שאליהם ישמחו לסגת, עם רוח גבית חזקה שתישוב בעורפם מממשלת ארה"ב וממדינות אירופה?
אבו מאזן הנכבד, היהודים מומחים בהמצאת מילים מכובסות כמו "המשמר הנשיאותי", שאינו אלא שם מכובס לכנופיות הטרור שבפיקודך, ולהשלמת התמונה לא נותר לך אלא לציידם בחותלות לבנות ובכובעי פרווה שחורים, דוגמת משמר המלכה הבריטית.
אל תפול ברשתם של הישראלים הערמומיים- הם ייסוגו בסופו של דבר עד לגבולות 67. האינך קורא את העיתונות הישראלית? הרי ביום הנכבה האחרון יהודים רבים השתתפו בעצרות המוניות לציון חורבנם של הכפרים הערביים. יש כבר יהודים המכירים בזכות השיבה שלכם לאדמותיכם הגזולות, כמו ראש עיריית חיפה, יונה יהב, שהצהיר לאחרונה שהוא מוכן לקלוט את צאצאי פליטי חיפה בעירו.
לכן, הראיס אבו מאזן, חלילה לך מלחזור על השטות שעשה בזמנו צד"ל כשאת פירות בריחת צה"ל מלבנון קצר החיזבאללה. אם תשכיל לסרב לנשק המוצע לך - את פירות העקירה הישראלית מיהודה ושומרון תקצור בסופו של דבר אתה ולא החמאס.
אל תתפתה גם לפתיון האחרון בדמות הטיפול המסור המוגש בבית חולים ישראלי לראש המודיעין שלך, טארק אבו-רג'ב, שהחמאס נכשל ברציחתו - הישמר מליפול לפח שטומנים לך הישראלים, אל תיקח את הרובים המוגשים לך על מגש הכסף של שר הביטחון הישראלי.
קצת סבלנות, אבו מאזן, היהודים המתינו אלפיים שנה והצליחו. אולם הם עייפו, הם אינם מאמינים עוד בצדקת דרכם, לכן הם נותנים את קולותיהם למפלגות המציגות לפניהם מצג שווא של שלום פתאים המלווה בשטיפת מוח אינטנסיבית של עיתונות בולשביקית מגוייסת. אפשר להם לעשות את המלאכה עבורכם, "צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים", הרובים הניתנים לכם בחינם רק ירחיקו אתכם מן הפתרון הסופי...

תאריך:  27/05/2006   |   עודכן:  27/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד גולדבלט משה
ראובן אדלר אינו מחשיב עצמו כפרסומאי אלא כמותג מנצח. תחת הכותרת של אחראי על מערכת בחירות, הפך עצמו אדלר לגורם מחליט ומשפיע. הוא אינו קובע רק מהו הקו הפרסומי והשיווקי של המפלגה, אלא, את תכניה לצורך מערכת הבחירות
עו"ד משה מכנס
צבר של כתבות תמימות ואוהדות על תקיפת הכור העירק לפני 25 שנה, גילה הפקרות מזעזעת בחיל האוויר    תת-אלוף יפתח ספקטור נטל ערב קודם כדורים מדדלי דם ולא הצליח לתפקד כיאות ברגעים הקריטיים של הפצצת הכור. למרות זאת הוא שיקר בתחקירים    דובי יפה גילה לרעייתו שבועות קודם להפצצה את התוכנית הגדולה
אפרי הלפרין
כי מנכ"ל הבזק מר גלברד, לא מצליח
ח"כ זהבה גלאון
תגובה למאמרו של עו"ד טויסטר
ח"כ יוסי ביילין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il