X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לוין. אין אמת בטענות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
הקיצוניים יביאו לחורבן הבית השלישי
הקיצוניים בימי הבית השני החליטו להיפטר מהכיבוש הרומי בכל מחיר תוך התעלמות מהעובדה שהאימפריאליזם הרומי היה בשיא כוחו ומהעדר סיכויים אמיתיים לנצח אותו והביאו לחורבן הבית השני

הקיצוניים בעבר היו קבוצה תוקפנית שכפתה את רצונה על הרוב וגם הקיצוניים כיום הם קבוצות תוקפניות הפועלות לכפות את רצונן וערכיהן על הרוב והפיכתו ל"חוטבי עצים ושואבי מים" עבורם. הקיצוניים מכורים למטרותיהם ואינם מכניסים לשיקוליהם את התנאים ואת הסיכויים. הגישה הזאת, המתעלמת מהמציאות תביא עלינו חורבן נוסף:
הקיצוניים בימי הבית השני החליטו להיפטר מהכיבוש הרומי בכל מחיר תוך התעלמות מהעובדה שהאימפריאליזם הרומי היה בשיא כוחו ומהעדר סיכויים אמיתיים לנצח אותו והביאו לחורבן הבית השני. הם אף לא היססו לשרוף את מחסני המזון בירושלים הנצורה בשל חילוקי דעות עם ההנהגה בעת המצור הרומי על ירושלים בעת המרד הגדול. הם המשיכו במאבקם נגד האימפריאליזם הרומי במרד בר-כוכבא והביאו לא רק לחורבן הבית השני אלא גם לטרגדיה נוראה על מאות אלפי לוחמים יהודים שנמכרו לעבדות ומאות אלפים שנהרגו בקרבות או נרצחו במעשי טבח באוכלוסייה.
הקיצוניים כיום אינם שונים מהקיצונים בעבר. הם אינם מכניסים לשיקוליהם את התנאים והסיכויים. התעמולה הפלשתינית לדה-לגיטימציה ודמוניזציה של המדינה היהודית הביאה ליחס שלילי בעולם כלפי ישראל. הדבר בא לידי ביטוי במוסדות האו"ם. אפילו ידידיה של ישראל ובראשם ארה"ב מתנגדים למדיניות ההתנחלות וסיפוח שטחי הגדה המערבית לישראל. גם בחברה הישראלית יש התנגדות להתנחלויות.
המתנחלים
המתנחלים הם מיעוט תוקפני שרבים מהם התפקדו לליכוד כדי לקדם את המטרה שלהם: סיפוח יהודה והשומרון לישראל. הליכוד הפך ממפלגה ימנית ליברלית למפלגה קיצונית. כמו-כן, יש למתנחלים נציגים ישירים בפוליטיקה - בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן-גביר. הם מתעלמים לחלוטין מההתנגדות באו"ם ואף מהתנגדות של ארה"ב, הידידה של ישראל, והאיחוד האירופי להתנחלויות.
המשך ההתנחלות מביא לבידודה של ישראל בעולם ולהתרחקות תומכיה, בייחוד ארה"ב. אנו תלויים בארה"ב לאספקת אמצעי לחימה, להגנה במועצת האו"ם ובתמיכה נגד הגרעין האירני. ישראל תאבד את הסכמי אברהם ותישאר בודדה מול אירן. המתנחלים, כמו קודמיהם, הקיצוניים בימי הבית השני, מתעלמים מכל זה והם יביאו לחורבן הבית השלישי.
המתנחלים גם מתעלמים מההתנגדות של מחצית העם בישראל להתנחלויות. הערבים בנגב ובגליל מתנכלים למתיישבים היהודים וקיימת סכנה שהם יהפכו לרוב בחלקים אלה של הארץ. במקום ליישב את הנגב והגליל שהם חלק ממדינת ישראל המתנחלים מפנים תקציבי עתק להתיישבות ביהודה ובשומרון. ההתנחלויות מפלגות את העם בציון וגורמות למשבר חברתי. רבים אינם מוכנים לשרת את האינטרסים של המתנחלים וכך נוצר פילוג בעם המסכן את עתידנו.
החרדים
החרדים הם קבוצת מיעוט קיצונית נוספת שחולמת על מדינת הלכה ללא מחשבה על ההשלכות. מדינת הלכה מנוגדת לחלום הציוני. הציונים הם שבנו את הארץ והקימו את המדינה וכעת באים החרדים שלא תרמו דבר להקמתה ובניינה ודורשים לא רק שוויון בזכויות אלא גם פריבילגיות ללא חובות. הם מסרבים לעבוד, לשלם מיסים ולשרת בצבא אבל דורשים תקציבים גבוהים על חשבון משלמי המיסים כדי לנהל את אורח החיים השונה שלהם. זכותם לנהל אורח חיים שונה אבל לא על חשבון אזרחים אחרים העובדים, משלמים מיסים ומשרתים בצבא. וכל עוד הם חיים במדינה עליהם למלא את חובותיהם כאזרחים.
החרדים פועלים לחיסול הרעיון הציוני ולהפיכת ישראל למדינת הלכה. הקמת מדינת הלכה היא כפייה דתית של מיעוט של פחות מ-20% על הרוב החילוני והמסורתיים שאינם רוצים לחיות במדינת הלכה. אם ייכשל המאבק של המפגינים להבטחת עתידה של ישראל כמדינה יהודית, דמוקרטית ותקום מדינת הלכה, החרדים והחרדל"ים יהפכו את ישראל למדינת עולם שלישי כי הם יהיו היהודים היחידים שיישארו כאן. כל אלה שבזכותם הייתה לנו מדינה דמוקרטית ליברלית ומשגשגת יסתלקו מפה. החילונים לעולם לא יסכימו להפוך ל"חוטבי עצים ושואבי מים" עבור החרדים. הם לא ישרתו בצבא אם לא יהיה שוויון בנטל והם מתנגדים להעברת תקציבים למוסדות החרדים מכספי מיסיהם. אם החרדים רוצים תקציבים עליהם לעבוד, לשלם מיסים ולמלא חובתם לשירות בצבא או בשירות לאומי.
3. שר המשפטים יריב לוין
יריב לוין טוען שהרפורמה המשפטית שלו נתמכת על רוב בעם כי לקואליציה יש 64 מנדטים. טיעון זה מופרך לחלוטין. הסקרים בזמן האחרון מעידים על אובדן כ-10 מנדטים לקואליציה. מפלגת הימין הממלכתי עלתה בסקרים ל-32 מנדטים בשל מעבר של מצביעי ליכוד אליה, הליכוד ירד ל-24 מנדטים והציונות הדתית איבדה 4 מנדטים. גם ש"ס איבדה מנדט. העובדות מוכיחות שאין אמת בטענות של לוין:
ראשית כל, ראש הממשלה המיועד לא מנה את הרפורמה המשפטית בין 3 המטרות שלו לאחר קבלת השלטון. המטרה הראשונה הייתה מלחמה ביוקר המחיה. אבל, בניגוד להכרזתו של ראש הממשלה דבר לא נעשה נגד יוקר המחיה והזוג לוין-רוטמן פתח באופנסיבה דורסנית נגד הרשות השופטת. שנית, תוך זמן קצר התברר שמצביעי ימין מהליכוד וגם מש"ס הצטרפו לתנועת המחאה והסקרים הוכיחו שהקואליציה איבדה כ-10 מנדטים בשל הרפורמה המשפטית.
שלישית, מתברר שגם בקרב חברי הכנסת של הליכוד יש התנגדות לרפורמה המשפטית במתכונתה הנוכחית והם תומכים בדרישת האופוזיציה לערוך שינויים בהסכמה רחבה. אפילו ראש הממשלה התבטא ברוח זאת אם כי יש לנו ניסיון שלילי באמון בהכרזותיו של ראש הממשלה. אין רוב לרפורמה המשפטית של לוין. יש רוב לצורך בתיקונים בהסכמה רחבה. הרוב מתנגד להפיכת ישראל לדיקטטורה.
לוין שואף לחסל את שיטת 3 הרשויות שעליהם בנוייה הדמוקרטיה הישראלית ולרכז כוח בלתי מוגבל בידי הממשלה ונציגיה בכנסת. מה שמכונה ה"רפורמה המשפטית" אינו אלא "הפיכה משטרית". המשמעות היא השתלטות הממשלה ונציגיה בכנסת על הרשות השופטת וחיסול הפיקוח המשפטי על הרשות המחוקקת והמבצעת. כך תהפוך ישראל לדיקטטורה.
לוין טוען שהרפורמה שלו היא ביטוי לרצון רוב מצביעי הליכוד והוא רק מבצע מה שהמצביעים דורשים. זוהי, כפי שהוכח, טענה חסרת בסיס והוא גם מתעלם מהתוצאות של ניסיונו לבצע את חלומו: פגיעה די קשה במצב הכלכלי. המשקיעים בורחים, ענף ההיי-טק במשבר, המטבע הישראלי בירידה, והציבור סובל מיוקר המחיה ומיוקר הדיור.
משבר ביחסים עם ארה"ב שאנו תלויים בתמיכתה במוסדות האו"ם, באספקת ציוד צבאי ובתמיכה במאבק נגד אירן והטרור האיסלאמי.
פילוג בעם המסכן את המדינה הנתונה במאבק מתמשך עם אויבים המאיימים לכלותינו מצפון, מזרח ומערב. פגיעה בכושר ההרתעה של ישראל בעיני אויביינו המפרשים את הפילוג בעם כחולשה.
לסיכום, מדינת היהודים שוב הופכת לכלי שרת בידי הקיצוניים. רוב אזרחי ישראל רוצים לחיות בדמוקרטיה ליברלית בעלת רוב יהודי ללא סיפוח הגדה המערבית והם גם מתנגדים להפיכתה למדינת הלכה. אם הקיצוניים יצליחו, האזרחים שעל כתפיהם תלוייה המדינה בתחום הכלכלי והצבאי יסתלקו. מאחר שהחרדים מתעקשים לא לעבוד ולא לשרת בצבא, ללא חילונים ישראל תהפוך למדינת עולם שלישי וללא צבא. משם הדרך קצרה לחיסול הבית השלישי.

תאריך:  26/06/2023   |   עודכן:  26/06/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות גיוס חרדים
אפרים הלפרין
אם כבר למצוץ דם חובה למצוץ את דמה של גלית גוטמן    דם האצולה הכחול הזורם תחת עורה המטופח והלבנבן    דמה הכחול הוא מזון מלכות לכל מוצץ דם משתמט חרדי מצוי
רבקה שפק-ליסק
המהפך בנוגע ל"תורתם אומנותם" נעשה כאשר מנחם בגין היה לראש ממשלה לאחר המהפך של 1977 ומאז הלך וגדל מספר הנכללים ב"תורתם אומנותם" ללמעלה מ-100,000 וההשתמטות משירות צבאי הפכה לעיקרון דתי
בעז שפירא
מפגיני השמאל אינם מכירים את המגזר הזה. הם אינם מודעים לחסד, לאהבת החנם, לעזרה, להתנדבות ולערבות ההדדית
עמנואל בן-סבו
בקמפיין מכוער של חברות יחסי ציבור, בעלי הון, וסוכני כאוס, הודרו נבחרי הציבור החרדי בגסות רוח מה-יחד הישראלי, נדרשו בעידוד מפיצי השנאה שלא לפקוד את בתי העלמין הצבאיים, שלא לשאת דברים בפני ההורים השכולים, שלא להניח זרים
רבקה שפק ליסק
החרדים חייבים לקחת אחריות ולסגת מדרישותיהם הסקטוריאלית המוגזמות    זה בלתי מוסרי ונוגד את תפישת היהדות לדרוש זכויות מלאות וגם פריבילגיות מבלי לשאת בעול החובות    אין זכויות בלי חובות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il