אירועי השנה
ארבעת אירועי השנה הם:
בקטגוריה קידום מכירות השנה - החומוסיה של ניהאד הירדני בהפקת מומנטום,
בקטגוריה אירועים - דיאט קוקה קולה נייט בהפקת קבוצת פרומרקט,
בקטגוריה נקודת המכירה - חנות הקונספט מגנום מגה סטור בהפקת קבוצת טרגט מרקט,
בקטגוריה מרכזי מבקרים - המייצג התיירותי של מצדה בהפקת קבוצת אורפאן.
Promo Media 2008 היוצא זו השנה התשיעית, יוצא לדרך בימים אלה עם סקירה רחבה של הפעילויות המרכזיות בתחום השיווק החוויתי שהתרחשו בשנה האחרונה: אירועים עסקיים ושיווקים, קמפיין קידום מכירות, פעילות בנקודת המכירה, תערוכות חוויתיות ועוד.
השנה Promo משיק פרויקט מיוחד בנושא מעורבות חברתית וסביבתית
בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת וגוברת בה ארגונים ועסקים רבים מובילים שלל יוזמות חברתיות ומשקיעים יותר ויותר מחשבה, תחכום ותקציבים בחיבור עם פרויקט חברתי מסוים, שמצד אחד תורם לחברה ומצד שני עוזר בבניית המותג.
בשל חשיבות הנושא וההירתמות הגורפת של חברות רבות במשק, בחר קטלוג Promo להתמקד בחשיפה של מספר פעילויות בולטות ומעניינות שהתקיימו בשנה החולפת ביניהם: חברת נייקי קיימה מירוץ למען עמותת אתגרים, בנק הפועלים יזם תערוכה למען נזקקים, לאומי נרתם למען התלמידים השובתים, ארגון "לתת" במיצג להמחשת בעיית הרעב במדינה וחברת מטריקס נרתמת למען ילדי משפחתון הכפר הירוק.
פרומו יוצא לאור ברציפות משנת 1999
הקטלוג העוסק בעולם השיווק החוויתי LIVE MARKETING יוצא זו השנה התשיעית והוא מדוור לכ-15,000 אלף אנשי שיווק, פרסום, הפקה וניהול במשק.
בתשע השנים האחרונות, הפך קטלוג Promo ל-Source Book של עולם ה-שיווק החוויתי; קד"מ, אירועים, תערוכות, מרכזי מבקרים, שיווק ישיר, נקודת המכירה, מעורבות חברתית ועוד. הקטלוג הינו מדריך אינפורמטיבי מהמעלה הראשונה המספק את מלוא הפרטים הרלוונטיים ומכסה כל נושא מכל ההיבטים האפשריים. התוכן הרב והאינדקס המקיף הופכים את הקטלוג לכלי עבודה אולטימטיבי בעבור מקבלי ההחלטות.
פרומו מדיה דיגיטלי
במקביל למהדורה המודפסת, הנשלחת לאלפי מקבלי החלטות במשק, עולה לאוויר המהדורה הדיגיטלית, המאפשרת לקרוא ולדפדף בקטלוג המלא באופן מקוון. המהדורה הדיגיטלית של Promo מדווחת לכ-75,000 מיילים של אנשי ניהול, פרסום ושיווק.
Promo.co.il
אתר האינטרנט של פרומו מתעדכן יום יום בכל תחומי השיווק החוויתי וכולל ארכיון יחיד מסוגו בארץ הכולל יותר מ-2,000 מאמרים בתחום השיווק החוויתי. פרומו:
www.promo.co.il
הניוזלטר Live Marketing
הניוזלטר של פרומו יוצא מידי יום שני לכ-30,000 מכותבים ביניהם מנכ"לים, אנשי שיווק, פרסום, הפקה וכו' ובו סקירה שבועית של כל הכותרות הראשיות שהתפרסמו בשבוע החולף באתר פרומו.