ביטוח ישיר בקמפיין תדמיתי חדש אשר סוקר את ההישגים של המותג במהלך השנה האחרונה תוך מתן דגש על השירותים המיוחדים אותם מציעה ביטוח ישיר ללקוחותיה. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי Y&R" כולל טלוויזיה ואינטרנט וימשך כחודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ-200,000$.
סרט הפרסומת המלווה את הקמפיין הינו "קריצה" לפינה "סיכום עולמי" בחדשות ומציג סיכום של המהלכים והמוצרים החדשניים אותם הובילו ביטוח ישיר בשנה האחרונה, ביניהם מכירות ביטוח רכב באינטרנט, התחייבות לביטוח החובה הנמוך בישראל, החזר כספי בתוך 10 ימי עסקים, ביטוח נסיעות באינטרנט ועוד. הסרטון מסתיים עם ההבטחה כי גם השנה ימשיכו בביטוח ישיר לחדש את עולם הביטוח.
אודות ביטוח ישיר
ביטוח ישיר נוסדה בתחילת שנות ה-90, ופועלת במספר תחומים מרכזיים: במסגרת ענף ביטוח כללי פועלת החברה בשלושה תחומי פעילות: תחום ביטוח רכב חובה, תחום ביטוח רכב רכוש ותחום ביטוח דירות רכוש. בתחום ביטוח חיים, עוסקת החברה בשיווק פוליסות ריסק, אובדן כושר עבודה, מחלות ותאונה, חסכון וביטוחי בריאות. עוד מציעה החברה מוצרים נוספים בעסקי הביטוח הכללי ובהם: ביטוח עסק מקיף, ביטוח חבויות מעבידים וצד ג'.