חברת "רולטיים", יבואנית "סווטש" בישראל, לקחה חסות על חוף מציצים בתל אביב לקיץ 2008. החוף יעבור מהפך עיצובי וימתג ב-look&feel של המותג swatch בהשקעה של מיליון ₪. במהלך חודשים אלו תערוך החברה אירועי קיץ שונים ומגוונים, מסיבות השקה של קולקציות חדשות, טורנירים של כדורעף, שש בש ועוד.
החוף יפעל מידי ערב במשך 24 שעות וכל ערב ינוגנו בו מבחר סגנונות מוזיקה, על-ידי מבחר האומנים וה- D.J הטובים ביותר בתעשיה. בנוסף תוקם בחוף עמדת מכירה של המותג ומגוון מבצעים והטבות לבאי החוף ולקוחות swatch.
מיה ישורון, מנהלת השיווק של סווטש: "אנחנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה עם חוף מציצים שהוא אחד מנכסי צאן ברזל בהוויה התל אביבית. החוף פונה לקהל של צעירים, מעודכנים, אוהבי לייף סטייל, ולכן הוא תואם כמו כפפה ליד את ערכי המותג סווטש. בחוף מציצים מבקרים מידי קיץ כ-450,000 איש והוא נחשב לאחד החופים המיתולוגיים והפופולריים בתל אביב".
לדברי ישורון, "השנה ימלאו 25 שנים למותג סווטש בישראל כאשר מידי שנה נמכרים בארץ כ-110,000 שעונים.