X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חרסה
- הודעה מטעם חרסה
▪  ▪  ▪

חברת "חרסה", הגדולה והותיקה בישראל בייצור כלים סניטאריים (משנת 1953), נכנסת לראשונה בתולדותיה לתחום פעילות חדש - פיתוח ועיצוב ריהוט לחדרי אמבטיה. החברה השיקה בימים אלה קו ריהוט יוקרתי לחדרי אמבטיה, המותאם לכלים הסניטאריים המיוצרים ע"י החברה. החברה השקיעה בפיתוח קו הריהוט כ-2 מיליון ₪.
דני וזה, מנכ"ל "חרסה", מציין כי הכניסה לתחום הפעילות החדש הינה מהלך אסטרטגי שיווקי של "חרסה" שנבע מדרישה ומגמה של הלקוחות לרכוש סט מושלם לאמבטיה - כיור אמבט עם ריהוט מותאם משולב. לאור עובדה זו החליטה "חרסה" להציע לראשונה ללקוחותיה המסורים את האפשרות לרכוש לא רק את הכיורים האיכותיים שלה, אלא גם ריהוט משלים ומעוצב המותאם בדיוק לקו הכיורים של החברה.
לדבריו, קו הריהוט החדש של "חרסה" הינו קו מעוצב ויוקרתי, המיוצר באיכות ייצור וגימור גבוהים ביותר - מעץ מלא ופורניר, ובעיצובים חדשניים. קו הריהוט כולל ריהוט אינטגראלי לקו הכיורים של "חרסה", המוצע במגוון דגמים ועיצובים, וריהוט משלים לחדר האמבטיה - ארון שירות, מראה קלפה בעיצוב חדשני ועוד.
עוד ציין דני וזה, כי מהלך שיווקי זה של החברה, הינו המשך למהלכים שיווקיים ותדמיתיים שהחלה "חרסה" לפני כשנתיים, של מיצובה כחברה מעצבת וחדשנית, - המסוגלת לתת היום מעבר לפתרונות פונקציונאליים ואיכותיים (כתוצאה מניסיון רב שנים- 55 שנה!) בתחום הכלים הסניטאריים, גם עיצוב חדשני ועדכני של המוצרים.
יש לציין כי בתחום הכלים הסניטאריים השקיעה "חרסה" בשנתיים האחרונות כ-3.5 מיליון דולר ברכישת טכנולוגיות ייצור מתקדמות ביותר, שמאפשרים כיום ל"חרסה" להציג רמות איכות וגימור גבוהים ביותר של המוצרים, המעמידים אותה ברמה בינלאומית בשורה אחת עם יצרניות הכלים הסניטאריים המובילות בעולם.
שוק הריהוט לחדרי אמבטיה מגלגל כ-100 מיליון ₪ בשנה. לדברי דני וזה, "חרסה" מצפה לתפוס כ-15% מהשוק תוך שנתיים.
אודות חרסה
חברת "חרסה" הנה חלוצת התעשיה של הנגב. היא הוקמה בבאר-שבע בשנת 1953 ע"י חברות כור וההסתדרות במטרה לספק פרנסה לעולים חדשים שהגיעו להתיישב בנגב. בשנת 1996 עברה החברה לבעלות "כתר פלסטיק" (35%), 35% קרן אחזקות פימי - חברת השקעות ישראלית, ואחזקות הציבור, מוסדות ופרטיים. "חרסה" הינה כיום היצרנית היחידה בארץ של כלים סניטאריים מחרס, ומהיצרניות המובילות בתחומה בעולם. החברה מתמחה בייצור אסלות, כיורי אמבט וכיורי מטבח, ובימים אלה הרחיבה את פעילותה לתחום ריהוט אמבטיה. המפעל משתרע על שטח של 30 דונם, ומועסקים בו כ-150 עובדים.

תאריך:  21/05/2008   |   עודכן:  21/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il