X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם משרד החוץ
▪  ▪  ▪

משרד החוץ יפרסם מחר (2.6.08) את המכרז לעיצוב ביתן ישראל בתערוכת אקספו העולמית שתתקיים ב-2010 בשנגחאי, סין. היקף המכרז יעמוד על 21 מיליוני שקלים, שיוקצו לתכנון, עיצוב והקמת הביתן הישראלי.
התערוכה בשנגחאי תתפרס על פני שטח כולל של 3.28 קמ"ר משני צידי נהר Huangpu חואנגפו, החוצה את העיר. בתערוכה שתמשך כחצי שנה (מאי - אוקטובר) ייטלו חלק 205 מציגים - מרבית מדינות העולם וארגונים בינ"ל. להערכת המארגנים הסינים צפויים לבקר בה כ-70 מיליון איש: מרביתם מרחבי סין וכ-11 מיליון תיירים. תערוכת האקספו היא בבחינת "האולימפיאדה הכלכלית והתרבותית" העולמית. התערוכה ב-2010 תתמקד בנושא "Better City - Better Life" והמציגים בה יעסקו בנושאי איכות החיים בחברה האנושית, שמרביתה מתרכזת בערים.
כתובת אתר התערוכה: [קישור]/
לראשונה בתולדות ההשתתפות הישראלית בתערוכות אקספו, קיבלה הממשלה החלטה מוקדמת, זמן רב מראש, להקצות תקציב רב-שנתי להשתתפות הישראלית, בהיקף כולל של למעלה מארבעים מיליון שקלים, מתקציבי משרדי החוץ, האוצר, התעשיה והמסחר, התיירות והחקלאות.
הביתן הלאומי של מדינת ישראל בתערוכת אקספו 2010 בשנגחאי ישתרע על שטח בנוי של כ-1,500 מ"ר. המשתתפים במכרז לעיצוב הביתן ולהקמתו מתבקשים להפגין את יכולותיה והישגיה של ישראל, במגוון תחומים תוך התמקדות בשיפור החיים ואיכות הסביבה. במשרד החוץ צופים כי המיקום המרכזי אותו השיגו נציגי המשרד בשנגחאי, במרכז מתחם התערוכה, יאפשר לתצוגה הישראלית להתחרות היטב על תשומת לב המבקרים, מול שורה ארוכה של ביתנים לאומיים ראוותניים.
במכרז הפתוח שיפורסם מחר מוזמנים מעצבים ואדריכלים להתחרות על הפקת קונספט הביתן שמטרתו למתג את ישראל בצורה שתעביר מסר ברור המצייר את ישראל כמדינה מודרנית בעלת תרבות עתיקה, מדינה בעלת חברה דינאמית המשלבת את ערכי המורשת עם חדשנות מתמדת. המטרה להבליט את היתרון היחסי של ישראל כמרכז עולמי של מחקר ופיתוח בכל הנוגע לחידושים בתחומים מגוונים המסייעים לשיפור איכות החיים (ברפואה, במדע, בחקלאות/מזון, באיכות הסביבה, תקשורת). הצגת ישראל כמדינה מובילה של יזמות וטכנולוגיה מתקדמת, תמצב את ישראל כשותפה הנכונה להתמודדות באתגרים שמציב העולם המודרני, ובמיוחד עבור סין.
המופע של הביתן הישראלי בשנגחאי צריך להמחיש, באופיו, בתכניו ובמעטפת המבנה את המפגש החיוני בין הצרכים והיכולות - שותפות הידע הישראלי לרווחת העם הסיני. הציפייה שהמבקרים הרבים שיגיעו לביתן ישראל יעברו בו חוויה מעשירה של היכרות ראשונית עם ישראל, שתותיר בהם רצון להתקשרויות עסקיות עם חברות ישראליות ותיצור עניין גובר לבקר בישראל.

תאריך:  01/06/2008   |   עודכן:  01/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il