חברת דואר ישראל הנפיקה בול מיוחד לציון 50 שנה
למכון היצוא הישראלי. הבול המיוחד לציון 50 שנה לייסוד מכון הייצוא ייחשף באירוע חגיגי שמקיים מכון הייצוא ביום שלישי ה-3/6/08 בנמל תל אביב, בהשתתפות בכירי המשק הישראלי ומאות יצואנים לדורותיהם.
הבול מייצג את סיסמת מכון הייצוא - "מייצרים הזדמנויות עסקיות", סיסמא שמלווה את מכון היצוא בפרסומיו והוא מביא לידי ביטוי באופן ויזואלי מושגים של שיתוף פעולה בינלאומי, יחסי גומלין, קשרים בינלאומיים והשתלבות עסקית בעולם.
הבול החדש בעיצובו של המעצב הגראפי דוד בן הדור, נושא איור של לחיצת ידיים על פני הגלובס המבטאת שיתופי פעולה בינלאומיים, פעילות ברחבי העולם, ומימוש הזדמנות עסקית. העיצוב הגראפי החדשני משדר זרימה ודינאמיות - סמל לפעילות וליוזמות ופריצות דרך ברחבי העולם.
החותמות הבהירות שברקע הבול, עם הכיתוב "תוצרת ישראל" בעברית ובאנגלית, מבטאות את הגאווה במוצרים הישראלים שמכון היצוא פועל לקידומם.