X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ביקורופא
▪  ▪  ▪
ביקורופא [צילום: קובי קוונקס]

חברת ביקורופא, החברה הפרטית המובילה בישראל לשירותי רפואה ראשונית ודחופה, חנכה השבוע מרפאה הפועלת במתכונת בינלאומית חדשנית של 24 שעות ביממה ללא הפסקה. החברה בחרה למקם את המרפאה במרכז תל אביב ברחוב הארבעה. במרפאה מערך רופאים מומחים, ציוד רפואי מתקדם, שרותי מעבדה המאפשרים מתן תשובה מיידית לבדיקות דם ושתן, מכון רנטגן ומגוון אפשרויות טיפול בילדים ובמבוגרים. בנוסף, ניתן לקבל טיפול מיידי במקרי טראומה לרבות ביצוע פרוצדורות כירורגיות והנחת גבס. במידת הצורך ניתנות למטופלים גם תרופות ל-48-24 שעות ללא עלות נוספת.
מיקומה האסטרטגי המרכזי של המרפאה ופתיחתה "מסביב לשעון" במשך כל השבוע יאפשרו לבלייני העיר, לתושביה וכן לתושבי גוש דן לקבל טיפול רפואי זמין, מקצועי, מהיר ונוח לאחר הבילוי, לפני היציאה לעבודה, בהפסקת הצהריים במשרד או עבור הילד שחש ברע בשעות הקטנות של הלילה ויפחיתו את הצורך בפנייה לחדרי המיון. במרפאה 5 חדרי רופא, חדר אחיות וחדר טיפולים רחב ידיים המצויד במיטב העזרים הרפואיים. מידי ערב עומד לרשות קהל המטופלים רופא ילדים מומחה הנמנה עם צוות הרופאים המיומן במרפאה.
לדברי משה וקסלר, מנכ"ל ביקורופא: "הקמת המרפאה ברחוב הארבעה היא חלק מהתפיסה השירותית המתקדמת שאנו מיישמים, לפיה טיפול רפואי איכותי צריך שיהיה נוח, זמין ומקצועי. התפיסה השירותית מתבססת על WALK IN CLINIC, קבלת שירות רפואי באופן מיידי ללא צורך בקביעת תור ותכנון מוקדם. הרופא ממתין ללקוח בניגוד לנורמה הקיימת אצל נותני שירות רפואי אחרים, כאשר הלקוח נדרש להמתין זמן רב בתור עד לבדיקת רופא או אחות. מרפאת הארבעה היא מרפאה נוספת שאנו חונכים במתכונת של one stop shop - המרפאה מעניקה סל נרחב של שירותים רפואיים ובדיקות שתוצאותיהן מתקבלות בטווח זמן מיידי. קבלת תוצאות הבדיקות בזמן אמת מאפשרת לרופא לאבחן בצורה מדויקת את מצבו של המטופל ולציידו במקרה הצורך בתרופות ל-24 השעות הקרובות".
ביקורופא
חברת ביקורופא מנהלת 32 מרפאות ומכונים בפריסה ארצית כולל 9 מרפאות ייעודיות עבור חיילי צה"ל ברחבי הארץ. במהלך השנה נבדקים במרפאות הרשת כ-700,000 מטופלים. בנוסף, היא מפעילה מערך של שירות רפואי עד הבית ומוקד טלפוני הפעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע במספר כוכבית 6101. החברה הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות מלאה של חברת האחזקות IEL.

תאריך:  02/06/2008   |   עודכן:  02/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il