X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הולמס פלייס
▪  ▪  ▪
כרטיס אשראי להולמס פלייס

רשת מועדוני הכושר והספא הולמס פלייס וחברת כרטיסי האשראי אמריקן אקספרס יוצאות ביוזמה ראשונה מסוגה בעולם לעידוד מנויים לשמירה על אורח חיים בריא. מדובר ביוזמה ישראלית של שתי חברות בינלאומיות.
כרטיס אשראי למועדון חדש שמשיקות החברות החל מהשבוע יאפשר צבירת נקודות בעבור כל הגעה שבועית אחת לפחות של מנויי הולמס פלייס למועדון הכושר. נקודות אלה זהות לנקודות אותן צוברים הלקוחות בעת שימוש בכרטיס ברכישות בבתי עסק בארץ ובעולם. את הנקודות ניתן לממש הן לרכישות במועדוני הולמס פלייס, הן בהמרה לתוכניות מתמיד של שותפים בינלאומיים (אל על, קונטיננטל איירליינס, שרתון והילטון) והן בשוברי הנחה לרשתות מובילות בארץ. בדפי פירוט החשבון שיקבלו המנויים בכל חודש יופיע מספר הנקודות שנצברו בגין האימונים אליהם הגיעו.
בנוסף על צבירת הנקודות, יאפשר כרטיס "אמריקן אקספרס הולמס פלייס" מגוון הטבות בתחום הכושר הגופני, ביניהן: מגוון מוצרי כושר, ציוד וביגוד ספורט אותם ניתן יהיה לרכוש במחירים אטרקטיביים במיוחד בתוספת נקודות במועדוני הולמס פלייס. כל אלה יוענקו ללקוחות כתוספת למגוון ההטבות שמעניקה אמריקן אקספרס ללקוחותיה בארץ ובעולם.
לרגל ההשקה יקבלו לקוחות המצטרפים למועדון החדש מתנת הצטרפות מיוחדת בשווי של כ-1,500 ש"ח: שדרוג המנוי ברשת הולמס פלייס למנוי "מולטי". מנוי המולטי מאפשר להתאמן בכל מועדוני הרשת בכל עת ולא מגביל את האימון למועדון הספציפי אליו נרשם המנוי. הטבה זו תינתן הן למנויי הולמס פלייס הקיימים והן למנויים חדשים שיצטרפו למועדון המשותף.
בהולמס פלייס ואמריקן אקספרס מעריכים כי עד תום השנה הראשונה להשקת המועדון המשותף יצטרפו כ-10,000 מנויים חדשים וקיימים של רשת הולמס פלייס. בתוך שלוש שנים צפוי כי מספר חברי המועדון יגיע ל-20 אלף מנויים, המהווים כשליש ממנויי הרשת.
ניב הראל, סמנכ"ל השיווק של רשת הולמס פלייס העולמית: "רשת הולמס פלייס, כמובילת מגמה של אורח חיים בריא וספורטיבי, רואה חשיבות רבה בנושא ההתמדה באימון גופני ומציבה אותו כיעד מרכזי בפעילותה. הנחיצות של שמירה על אורח חיים בריא עולה גם מדוח מבקר המדינה לאחרונה המציב את נושא ההשמנה כבעיה לאומית. מול בעיה זו מצאנו כי יש צורך בחשיבה 'מחוץ לקופסא', והיוזמה החלוצית עם אמריקן אקספרס נולדה במטרה לעודד מנויים להתמיד באימונים באמצעות תמרוץ נוסף, מלבד התמריצים הרגילים והשגרתיים. כל אמצעי הוא טוב ונכון בדרך למטרה, ואם יוזמה זו תגביר את התדירות ואת ההתמדה באימונים גופניים בישראל, הרי עשינו את שלנו. באמצעות אימון שבועי 'קדוש' אחד לפחות בשבוע ניתן לשמור על אורח חיים בריא יותר וזו התחייבותנו הראשונית כלפי המנויים שלנו".
אירית בטאט, סמנכ"לית השיווק של אמריקן אקספרס: "שיתוף הפעולה עם הולמס פלייס הינו חיבור בין שני מותגים יוקרתיים, בינלאומיים ואיכותיים הפונים לקהל יעד דומה. אמריקן אקספרס נמנית על 20 המותגים המובילים בעולם עם ערך מותג בשווי של 23 מיליארד דולר. הכרטיס החדש הותאם במיוחד עבור מנויי הולמס פלייס. כרטיס "אמריקן אקספרס - הולמס פלייס" פטור מעמלת דמי כרטיס בשלוש השנים הראשונות. ביוזמה להקמת המועדון המשותף החדש היו שותפים צוותי עבודה של שתי החברות שלמדו את צרכי מנויי הרשת והתאימו להם את תפיסת הכרטיס הכוללת".
כרטיס המועדון החדשני "אמריקן אקספרס - הולמס פלייס" מצטרף למגוון יוזמות שנוקטת בשנה האחרונה הולמס פלייס ואשר נועדו לסייע למנוייה להתמיד באורח חיים בריא. בין יוזמות אלה נמצאים: קביעת ה"אימון השבועי הקדוש" - חינוך הלקוח לאימון אחד אפקטיבי לפחות בשבוע בזמן קבוע ומוגדר, אשר יכניס את המנוי לשגרת אימון ואורח חיים בריא בו ניתן להתמיד לאורך זמן וכן תוכנית Re-Member - תוכנית מקורית של תזכורות ופידבקים באמצעות sms שפותחה ע"י הולמס פלייס, במסגרתה מקבל המנוי תזכורת להגיע לאימון השבועי, פידבק על האימון שעבר וסיכום חודשי של הגעותיו למועדון.
אודות הולמס פלייס
רשת הולמס פלייס הינה רשת מועדוני הכושר והספא היוקרתית והמצליחה בישראל. תחת המותג "הולמס פלייס" פועלים כיום 63 סניפים ברחבי הארץ והעולם: בגרמניה, אוסטריה, שוויץ, צ'כיה, יוון, פולין, הונגריה, ארה"ב, ספרד ופורטוגל. בישראל פועלים 17 סניפים של רשת הולמס פלייס עם כ-68,000 מנויים וכ-1,600 עובדים. אתר אינטרנט: www.holmesplace.co.il
אודות אמריקן אקספרס
מחזיקי כרטיסי אמריקן אקספרס המייצגים אוכלוסיות מובחרות, נהנים מתוכנית הטבות ייחודית Membership Rewards שבין שותפיה הבינלאומיים נמנות החברות אל-על, קונטיננטל איירליינס, הילטון, ושרתון STARWOOD, בנוסף לשותפים מקומיים מתחום הנופש, הפנאי וסגנון החיים: ה. שטרן, איי די דיזיין, הום סנטר, טרקלין דן בנתב"ג ועוד. על כרטיסי אמריקן אקספרס המונפקים בישראל נמנים כרטיסי הסנטוריון, הפלטינה, זהב, ביזנס, ירוק, CREDIT ו- BLUE. אתר אינטרנט: www.americanexpress.co.il

תאריך:  05/06/2008   |   עודכן:  05/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il