X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מיצובישי
▪  ▪  ▪

כלמוביל - יבואנית מיצובישי לישראל, משיקה את הדור החדש לחלוטין של הלנסר בליווי קמפיין פרסומי בהיקף של כ-6 מיליון ₪ תחת הסיסמא "היא הגיעה". הקמפיין, בהפקת ראובני פרידן IPG, מציג את קפיצת הדרך שמציג הדור החדש של הלנסר ומתבסס על הציפייה והסקרנות, לקראתו כפי שנלמד במחקר הממפה לקוחות פרטיים של משפחתיות חדשות.
הקמפיין יכלול סרטוני פרסומת בטלוויזיה באורך 35 שניות ומודעות בעיתונות היומית. בסרטון הפרסומת רואים כפר איטלקי ואת ההתרגשות של תושביו לקראת הגעתה של הדור החדש של הלנסר.
מיכאל פורז, מנהל השיווק של מיצובישי ישראל: "נקודת המוצא בהשקת הלנסר היא חדשנות במסגרת של המשכיות. מצד אחד, מיצובישי לנסר היא דגם מוכר, עם 35 שנות מסורת בעולם ו- 20 שנים בישראל, מהן מספר שנים בהן הובילה כאן את שוק הרכב. לכן, עצם השימוש בשם "מיצובישי לנסר" מונע צורך בהסברים. מדובר במשפחתית מרווחת, נוחה ואמינה מעצם היותה מיצובישי לנסר. מצד שני, הדור החדש הוא אכן חדש לחלוטין - שלדה, מנוע, עיצוב חיצוני ופנימי וכו', כל מערכות הרכב חדשות לחלוטין.
"הקמפיין הפרסומי נועד להבליט את נוכחותו החיצונית המרשימה של הרכב, המעידה גם על תכונותיו האחרות, ולהציגו כרכב נחשק".
הדור החדש של הלנסר נוחת 20 שנה לאחר השקת הלנסר הראשונה בישראל - מכונית שהביאה את בשורת האבזור במכוניות משפחתיות בשוק הרכב הישראלי. הדור התשיעי של הלנסר הוא דגם חדש לגמרי הכולל חידושים בתחום העיצוב, טכנולוגיה, בטיחות ואבזור. לנסר הדור החדש תוכננה כדי להציע שילוב בין רכב משפחתי שימושי לרכב בעל התנהגות כביש דינמית ועיצוב יחודי אשר מעניקים ערך מוסף חשוב בסגמנט המכוניות המשפחתיות.
קרדיטים:
ראובני פרידן
בועז להב - סמנכ"ל קריאטיב וראש קבוצת לקוחות
נועם גזית - מנהל קריאטיב
שחר גרזון - ארט
דוד כהן- קופירייטר
רותם שביט - סמנכ"ל אסטרטגיה
פנינה רוטנברג - סופרוויזרית
עדי גץ - תקציבאית
רינת קינן - מנהלת הפקה
גני נודלמן - מפיקה
חברת הפקה - פרדיסו
במאי - גיל לבנברג
יונייטד מדיה
נטלי גרופי- מנהלת לקוחות מדיה
רווית סרוני - פלנרית

תאריך:  17/06/2008   |   עודכן:  17/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il