X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בית הספר לפרסום 'בצפר'
▪  ▪  ▪

גם השנה בחר 'הבצפר' - בית הספר הגבוה לפרסום, לרתום את הסטודנטים לעזור לארבעה ארגונים שמעוררים עניין רב בקרב הציבור ומקדמים נושאים חשובים ורגישים מאוד בחברה הישראלית. זו השנה השישית בה הסטודנטים במסלול ההפקה של הבצפר, בשיתוף במאים מצטיינים מהחוג לקולנוע של אוניברסיטת ת"א, יוצרים מערך הפקה שלם - ממש כמו בעולם האמיתי - ליצור סרטי פרסומת. הגופים למענם בחר "הבצפר" להתגייס השנה הם: 'משולחן לשולחן', 'המרכז הישראלי לנפגעי כתות' ו'אמון הציבור'.
ורד בטש מנהלת הבצפר ומסלול ההפקה: "בית הספר של חברות הפרסום, המקיים קורס מקצועי להפקת פרסומות טלוויזיה, החליט גם השנה לטפל במספר ארגונים לפרויקט הגמר של המסלול.
"זאת מסורת שפרויקט הגמר של מסלול ההפקה בבצפר, מוקדש לקידום נושא חברתי. הסטודנטים בתהליך ההפקה מוצאים את עצמם פועלים מתוך שליחות להפקת סרטים, ומשקיעים משאבים ומאמצים רבים לקבלת תוצאה איכותית וראויה לשידור". הקמפיינים יעלו במהלך החודשים הקרובים.
עוד מוסיפה ורד בטש, "תחום הפקת הפרסומות צובר תאוצה מדי שנה, וזקוק לאנשי מקצוע איכותיים. אנו מעניקים לסטודנטים המבקשים לעשות את צעדיהם הראשונים בתחום, ידע ועבודה מעשית בפרק זמן קצר יחסית, ומסייעים בכך לבתי הפוסט וחברות ההפקה לקלוט אנשים בעלי הבנה מקצועית וניסיון בסיסי. מדי שנה מופקים בארץ כ-10,000 סרטוני פרסומת. הקורס פועל בשיתוף פעולה הדוק עם גורמים מובילים בתעשיה: מפיקים, במאים, ובתי הפוסט ברודקאסט, גרויטי, JCS ."
מטרות העמותות:
1. המרכז הישראלי לנפגעי כתות , הוקם בשם הזכות ליושר רוחני. המרכז פועל לשם שקיפות רוחנית, לשם אזהרת הציבור, לשם כינון מסגרות תמיכה וטיפול לנפגעים.
2. אמון הציבור הוא ארגון המפעיל מוקד תלונות מקבל ומטפל בתלונות צרכנים מול כלל העסקים ומשרדי הממשלה בישראל. העמותה מוציאה דוחות על דפוסי ליקוי צרכניים בכל ענף וענף. הארגון פועל מול רשויות השלטון השונות ומציף בפניהן את המידע על הבעיות הצרכניות שאיתר. הארגון פועל לשיפור וקידום התנהלות צרכנית של עסקים.
3. משולחן לשולחן - ייחודו של הארגון הנו בהצלת עודפי מזון (בניגוד לקניית מזון). העמותה דואגת לאסוף אותם ולהעבירם באופן מאורגן למי שזקוק. הארגון הינו לוגיסטי, התשתית שלו בנויה על מתנדבים לאיסוף המזון והובלה. שלושה פרויקטים מהווים את עיקר פעילות הארגו:, לקט (קטיף) - נתפס כחוויה בטבע של כל הגילאים שיש לו ערך הומניטארי, הצלת מזון יום - מסעדות / מלונות/מאפיות, הצלת מזון בלילה - אירועים.
בעקבות העליות בדיווחים בכלי התקשורת על מצוקת הרעב, על נפגעי אלימות נפשית ופיזית שמתקיימות בתוככיקהילות סגורות (כתות), בעקבות משברי האמון שמתגלים בכל יום בקרב צרכנים, ובעקבות אטימותה של החברה לאנשים עם מוגבלויות, החליטו השנה לקדם נושאים הומאניים אלה ולהעלות את המודעות לפעילותן החיובית של העמותות הנבחרות.
"הבצפר", בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני כ-7 שנים על-ידי איגוד חברות הפרסום, במשותף עם חברות הפרסום.
הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום במס' מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, קופירייטינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מעבר לעובדה שהבצפר מציע מקצועיות ורמת לימודים גבוהה ביותר, מסייע הבצפר לסטודנטים ליהנות מסיכויים גבוהים להתקבל לעבודה, כאשר עד כה שומר הבצפר על ממוצע של 60% השמה לעבודה בענף.

תאריך:  17/06/2008   |   עודכן:  17/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il