X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת ביו-פט
▪  ▪  ▪
לה קט
הבלוג של מושון

חברת "ביו-פט", יצרנית מזון החתולים המוביל בארץ לה קט, בחרה את מוּשוֹן החתול, לפרזנטור שיוביל את קמפיין הפרסום האינטראקטיבי של החברה.
מתוך דאגה לחבריו שנותרו ברחוב, וכמי שמרגיש מנהיג שלהם, מוּשוֹן פותח בלוג שבמסגרתו הוא יביע את דעותיו החתוליות ואף יחשוף סרטונים מחייו האישיים.
לראשונה בישראל, נפתח בלוג מתוך נקודת מבטו של החתול הישראלי המפתח מגוון נושאים המעניינים את קהילת חובבי החתולים.
הקמפיין שיכלול את הבלוג של מוּשוֹן ובאנרים שיובילו אליו יעלה באמצעות חברת האינטראקטיב Gorni Interactive בהשקעה של 300,000 ₪.
מטרות הקמפיין הולמות את האסטרטגיה של לה קט כמותג מוביל בישראל, ותיק ואיכותי. הקמפיין נוצר מתוך ההוויה הישראלית ופונה לכל אוהבי החתולים בישראל. במסגרת הקמפיין הצעה אטרקטיבית להתנסות במוצרי לה קט: מארז התנסות חגיגי לרגל 60 שנות חתוליות ישראלית המעוצב כמוצר רטרו ומכיל 300 גרם לה קט מיקס (מזון יבש) ומעדן לה קט דליקטס 85 גרם. מחיר המארז הינו אטרקטיבי במיוחד: 6.99 ₪ בלבד. את המארז ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
מחקרים שנעשו בקרב מגדלי חתולים מגלים כי רבים ממגדלי החתולים הם כאלו שאימצו לעצמם חתול רחוב, הביאו אותו לביתם ובייתו אותו, בנוסף נמצא כי חתולים, בניגוד לחיות אחרות מסגלים לעצמם התנהגות של "בעלבתים" וההתייחסות כלפיהם היא כאל מנהלי הבית. זו הסיבה כי הפנייה נעשתה באמצעות פרזנטור, אשר יוצר הזדהות אצל רבים מבעלי החתולים ואף מייצג בתכונותיו את המותג לה קט, המוביל בקטגוריה.
ענבר בן צבי, מנהלת השיווק של חברת ביו-פט, יצרנית לה קט: "מוּשוֹן נבחר בזכות תכונותיו המיוחדות להוביל את הקמפיין. הוא אינו "סתם" עוד חתול שגרתי אלא מנהיג חברתי וכריזמטי, בעל ניסיון חיים עשיר, המפגין אכפתיות ודאגה כלפי חבריו החתולים. יחד עם זאת, הוא איננו מתנשא ומדבר אל כולם בגובה העיניים".
הקמפיין יכלול באנרים בפריסה רחבה ומגוונת המפנים את הגולשים לבלוג של מוּשוֹן שכתובתו היא: www.mushon.co.il.
חברת ביו-פט
חברת ביו-פט בע"מ, נוסדה בשנת 1972 כחברת בת למוצרי מעברות בע"מ שבבעלות קיבוץ מעברות. למעלה מ-30 שנה עוסקת ביו-פט בפיתוח, ייצור ושיווק של מגוון מוצרי בונזו ולה קט. בתחילת 2004 החלה החברה לייבא ולשווק את נוטרו-צ'ויס, מזון סופר פרימיום לכלבים וחתולים, תוצרת ארה"ב. לאחרונה רכשה החברה את חברת "שיף ריבובסקי" המתמחה בשיווק לחנויות מחמד ומציעה סל מוצרים משלים: מזון לחיות קטנות וציפורים, אביזרים לחיות מחמד, חטיפים ומוצרי הדברה וטיפוח. ביו-פט מעסיקה כיום כ-50 עובדים בארץ, במחלקות מחקר ופיתוח, ייצור, שיווק, מכירות וייצוא.

תאריך:  18/06/2008   |   עודכן:  18/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il