X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אורך חיי החולים התארך ב- 30% ועד ל- 50%, בקרב המטופלים בתרופות הסיניות
▪  ▪  ▪

הגרורות הנלוות לגידול הסרטני גורמות במקרים רבים לכשלון הטיפול ואף למוות בחולי הסרטן. טרם ניתן להתחייב מדעית באם ניתן להשתלט על הגרורות הסרטניות בעזרת ניתוחים, הקרנות וטיפולים כימיים. מכל אלו נמצא שהטיפולים ברפואה הסינית עולים בתוצאותיהם בהארכת חייהם ושיפור איכות החיים של אותם חולים תוך הפחתה משמעותית בכמות הגרורות.
התפתחות הגרורות מעידה על פגיעה בתפקוד המערכת החיסונית. הוכח בעכברים שחיזוק המערכת החיסונית שלהם הביאה לדחיה של גרורות. הירידה בכושר החיסוני, המבטא ירידה בתפקוד התא, ירידה במספר הכדוריות הלבנות וירידה בפקטורי החיסון הביאו להגברת התפשטות הגרורות בגוף. הטיפול ברפואה הסינית נמצא כמגביר את תפקוד המערכת החיסונית.
בעבודות מדעיות רבות הוכח על קיום סטזיס של דם. בגישה המדעית מוכרת התופעה כאנגיוגנסיס - היווצרות כלי דם פתולוגיים באזור הגידול המספק דם רב לגידול בשל צורכי הגידול לדם לצורך חלוקת תאים מואצת. הטיפול הסיני פועל כנגד הסטזיס הזה ובכך פועל כנגד הגידול עצמו וכנגד הגרורות.
בה בעת נמצא, כי הדם יותר צמיג בחולי סרטן. הסיבה לכך נובעת מכך שהגוף מפריש חומרים שונים חלבוניים במהותם כהתגוננות מפני הגידול. השינויים ההמו-ריאולוגיים האלה מושפעים גם הם מהטיפול הסיני. לא די לדלל את הדם בעזרת התרופות הרגילות מפני שזה לא פותר את הבעיה כפי שהתרופות הסיניות עושות. הסיבה לכך היא, התפקיד המורכב של התרופה הסינית הפועלת על מגוון מערכות, תפקודים ואיזון אנרגטי.
אורך חיי החולים התארך ב- 30% ועד ל- 50%, בקרב המטופלים בתרופות הסיניות ובהשוואה לאלו שלא טופלו בתרופות הסיניות אלא רק בגישה המערבית. העבודות שנעשו היו על סוגי גידולים אלימים ושכיחים כמו, סרטן הריאות, סרטן הקיבה, סרטן המעי הגס ועוד. מדובר בעבודות רבות ועל מספר רב של חולים ובמרכזים שונים ברחבי סין.
העבודות שנעשו מדגימות את ההשפעה הסינרגיסטית של הרפואה הסינית לטיפול הניתוחי וזאת בהשוואה לטיפולים הרגילים - כימיה והקרנות. הואיל ואני עוסק בתחום הרפואה הסינית לאורך מעל שני עשורים ויותר, אני כבר יכול לומר שמנסיוני הטיפולים עוזרים מעל ומעבר.
לבד מן הרפואה הסינית, אני מוסיף המלצה טיפולית גם באוזון, וזה נמצא כמסייע רבות לחולים עם ממאירויות בכך שזה מחזק את המערכת החיסונית של האדם, מפחית את כמות הרדיקלים החופשיים בגוף, מחזק כללית את האדם ומגביר את החיוניות. סך הכל עוזר מאוד בטיפול בחולי סרטן.

פרופ' משה שטרנפלד הינו מומחה ברפואה פנימית ורפואה סינית
תאריך:  29/06/2006   |   עודכן:  29/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירון מירלמן
מתודולוגיית שיווק הדתות צריכה להיכנס לספרי השיווק
אלעזר לוין
הסתבכותו של עודד דסאו חשפה את יזם הנדל"ן אורן מן, שכמעט והיה שותפו, אך הצליח לקפוץ מהרכב ברגע האחרון, לפני התאונה    בונה בתל ברוך, זכרון יעקב ואשקלון    אולמי אירועים    פרשת "אבן וסיד שיש"
אלעזר לוין
יזמים חרוצים ביקרו במקום וגילו: המואזין קורא ברמקול למתפללים ב- 5 לפנות בוקר, ולא ניתן לאטום את המלון מפני הרעש    ובנוסף: אין חניון, אין 5 כוכבים, יש עתיקות    הפתרון: 4 סוויטות
ד"ר אביטל מתן
גיל בית הספר היסודי הוא הזמן שניתן לאבחן ולעיתים לטפל בבעיות שיניים ראשוניות שעשויות להשפיע על מִשנן הילד בעתיד
ד"ר יובל ברנדשטטר
שלילה גורפת של חילופי שבויים היא איוולת. איוולת זהה לתוכנית ההתכנסות לתוך גטו מוכה קסאמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il