מימון ישיר בקמפיין חדש למימון רכב יד שנייה באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער". הקמפיין מוערך בכ-150,000$ ויכלול רדיו ופרסום על גבי אוטובוסים. הפרסום יימשך כחודש.
בתשדיר, המדמה הפגנה, ישמעו המאזינים מפגינים היוצאים נגד האפליה במתן הלוואות רק לרכב חדש. לקראת סוף התשדיר עולה קריין שמסביר את מהפכת המימון של "מימון ישיר" המעניקה מימון גם לרכב יד שנייה ומסביר על אפשרויות ההלוואה לרכב יד שנייה.
לדברי שרון בן עזרא, סמנכ"ל השיווק של מימון ישיר, "חברת מימון ישיר החליטה לתת פתרון מימוני לרכישת רכב יד שנייה, תחום שהוזנח עד כה לטובת מתן מימון בעיקר לרכבים חדשים. מימון ישיר הפכה בשנה האחרונה לשחקן מוביל בתחום האשראי החוץ בנקאי. דרך חדשנות מוצרית ומובילות שיווקית נמשיך ונבסס עצמנו כמובילים בתחום פעילות זה", מדגיש בן עזרא.
מימון ישיר
מימון ישיר, מבית ביטוח ישיר השקעות פיננסיות, הינה חברת המציעה אשראי צרכני במטרה לתת מענה למכלול צרכי המימון של הפרט ומשפחתו. בשלב הראשון מתמקדת החברה בפעילות בתחום האשראי לרכב. מימון ישיר מספקת מענה לכל צורך של הלקוח ומאפשרת רכישת רכב תוך התאמת התשלום החודשי ליכולת ההחזר שלו.