X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מנענמים
▪  ▪  ▪
מנעמים

חברת מנעמים, יצרנית הופלים הותיקה בישראל, משקיעה מיליון ₪ במהלך מיתוג מחדש, הכולל שינוי לוגו ושינוי אריזות.
מהלך המיתוג מחדש לווה במהלך השנה האחרונה במחקרים וסקרים באמצעות חברת אדמתי אסטרטגיות במטרה לקבוע מהו העיצוב המועדף על קהל המטרה - הקהל הצעיר והבוגר כאחד. זאת, מתוך מטרה לשמר את הקהל הוותיק והאוהד של החברה מחד ולמשוך קהל חדש וצעיר להתנסות במוצרי החברה מאידך.
האריזות החדשות שומרות על הצבע הסגול, שהוא סימן ההיכר ואחד הנכסים הערכיים של מנעמים וייחודי להם: חברת מנעמים היא החברה הראשונה בתחום הקולינריה שהשתמשה בצבע הסגול לעיצוב אריזות הופלים. מעבר לכך, הסגול הוא צבע חמים, משקיט ומרגיע. לאריזות נוספה ברקע כורסת ישיבה, המשדרת את הערכים המסורתיים המקושרים למותג - רוגע, פינוק, קלילות, נוסטלגיה ושובע לצד חמימות ביתית ואף תחושה של רומנטיקה ואלגנטיות. עיצוב הלוגו והמיתוג נעשה באמצעות סטודיו אדלר (מקבוצת אדלר חומסקי).
לדברי ליאורה בירנהק-מרקוס, מנכ"ל משותף במנעמים: "חברת מנעמים משקיעה רבות בפיתוח מוצרים, בטכנולוגיות חדישות ובמכונות מתקדמות ורצינו לשדר ללקוחות מסר של חדשנות ועכשוויות שיבואו לידי ביטוי באופן לא מילולי באמצעות הלוגו והאריזות, ומקבוצות המיקוד שערכנו בקרב גברים ונשים בטווח גילאים רחב סביב הנושא עולה שהצלחנו בגדול. בשלב ראשון אנו משיקים את אריזת 500 גרם, שהיא מוצר הדגל שלנו, תוך שאנו שומרים על הצורה המלבנית של האריזה, המזוהה עם חברת מנעמים. גם הלוגו שינה את צורתו והפך למלבני והוא יופיע על כל מוצרי החברה בכדי להזכיר לצרכן את צורת האריזה המלבנית. הטעם המנצח של הופלים לא השתנה והוא נותר כפי שהיה כל השנים".
אודות מנעמים
חברת מנעמים הוקמה בשנת 1950 והינה יצרנית הופלים הותיקה בישראל והחברה היחידה שמייצרת את מגוון מוצרי הופל בארץ. לחברה ידע של 58 שנה בתחום ייצור הופלים ומתכון סודי העובר במשפחה מדור לדור. מפעל "מנעמים" הוא סיפורם של שלושה דורות של יצרני ופלים. הוא הוקם על-ידי רוזה ויצחק וולפיילר, מניצולי רשימת שינדלר. אחר כך הוא הועבר לניהולו של חתנם יצחק בירנהק ששכלל את הציוד ואת שיטות העבודה, והיום נתון המפעל בידיהם האמונות של שני ילדיו, ליאורה ורמי בירנהק ונחשב להצלחה גדולה בענף דברי המתיקה בתעשיית המזון בארץ.
החברה מייצרת ופלים בטעמים, ופלים מצופים ומצופים שוקולד, גביעי גלידה וגליליות ופל ממולאות. מוצרי החברה מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, ללא שומן טראנס ואינם מכילים צבעי מאכל.

תאריך:  19/06/2008   |   עודכן:  19/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il