X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אולמרט כמוהו כמורו ורבו שבעיוורונו הימר בשנת 1982 על באשיר ג'ומאייל, גם אז בתמיכת ארה"ב. המהלך האווילי הסתיים ברציחתו של ג'ומאייל, ובשקיעתה של ישראל בביצה הלבנונית במשך 18 שנים
▪  ▪  ▪

מעצרם של 64 מבכירי החמאס במסגרת מבצע "גשמי קיץ", מפזר את הערפל מעל מטרתו העיקרית של המבצע שהוא הפלת ממשלת החמאס והחזרתו של אבו מאזן לשלטון.
כדי למנוע ספקות, הבהירו דוברים ישראלים שהמעצרים תכליתם לעצור כחוק פעילי טרור, ולא כ"קלף מיקוח" לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט.
שתיקתה הרועמת של ארה"ב, למעט ציוצים רפים למען הפרוטוקול של מזכירת המדינה קונדוליזה רייס, מלמדים כי המבצע נעשה בגיבויו של נשיא ארה"ב, התומך באבו מאזן ומתכוון להחזיר לו את שרביט השלטון כשהוא רכוב על הטנקים של צה"ל. זהו אותו בוש ששכנע את אריאל שרון להתיר את השתתפותו של החמאס בבחירות, והסוף ידוע.
ומי אם לא אהוד אולמרט, יורשו של אריאל שרון, המתאים ביותר לביצוע המשימה. כמוהו כמורו ורבו שבעיוורונו הימר בשנת 1982 על באשיר ג'ומאייל, גם אז בתמיכת ארה"ב. המהלך האווילי הסתיים ברציחתו של ג'ומאייל, ובשקיעתה של ישראל בביצה הלבנונית במשך 18 שנים.
כאז כן עתה, ישראל, בתמיכתה של ארה"ב, מבצעת מהלך שגוי של השלטת קוויזלינג על הפלשתינים, את אבו-מאזן כבובה על חוט המופעל בידיהן של ארה"ב וישראל.
קרוב לוודאי ששום חברת ביטוח שפויה לא תבטח את חייו של אבו-מאזן שגורלו לא יהיה טוב מזה של באשיר ג'ומאייל. כך נוהג חסיד שוטה ההולך כסומא בארובה אחרי רבו: התכנסות תאומתה של ההינתקות ואינוסם של הפלשתינים דוגמת הלבנונים. ומה עלינו לעשות, זאת כתבתי במאמר הקודם.

תאריך:  02/07/2006   |   עודכן:  02/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי נטע
אנו מאיימים איומים חמורים אך לא ממוקדים בזמן ומקום. האיומים מעולם לא הופכים לפעילות מבצעית כלשהי ונשארים ברמת איומי סרק, כפי שמבינים אוייבנו המוסלמים
איתי סלונים
בשנים 2003 ו- 2004 הודפס ע"י הממשלות באסיה סך של 1.2 טריליון דולר, מה שהגדיל את בסיס הכסף בעולם בלמעלה מ- 60% ב- 2005, ההדפסה היא בקצב שנתי של 500 מיליארד דולר. זאת הדפסת הכסף הגדולה בהיסטוריה (שלא בזמן מלחמה)
אלכס פז
בישראל, אב שנפרד מהאם חייב להיפרד גם מילדיו ולהפוך לאסיר על תנאי, רדוף ומוכה על-ידי כל רשויות המדינה ומשולל כל זכות להגשמת אבהותו
אפרי הלפרין
כן, אני לקוח 012 באינטרנט, ואני סובל, הוי אני סובל
דודו אלהרר
הפלשתינים קוראים את העיתונים שלנו, נכנסים לאתרי האינטרנט שלנו, שומעים רדיו, רואים טלוויזיה, ולא קשה להם לאמוד את מצבה של המדינה המסכנה שלנו. מה שקוראים, שומעים ורואים זו חברה חלשה, אסקפיסטית, מפולגת, עם סממנים מערביים חולניים המרקיבים את נשמתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il