חברת "דיגיטל אי-לוק" (DIGITAL E-LOCK) הישראלית, אשר פיתחה מנעול ביומטרי ייחודי המופעל לראשונה על-ידי קורא טביעות אצבע/קודן, יוצאת במהלך שיווקי של פעילות קד"מ בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.
במסגרת פעילות הקד"מ, אשר תתקיים במרכזים הומי אדם (כגון: קניונים, חנויות עשה זאת בעצמך וירידים), יוכלו עוברי האורח להתנסות בעצמם בהפעלת המנעול הביומטרי, כאשר בין המשתתפים יוגרלו פרסים.
לדברי אורי אוריאלי, מנכ"ל דיגיטל אי-לוק ישראל, מטרת המהלך השיווקי הינו "להביא את האצבעות של הלקוח הפוטנציאלי למנעול", על-מנת שייחשף באופן ישיר למנעול, יתרשם מההמצאה המפהכנית ויבין את יכולתו לשפר את איכות חייו ללא צורך בשימוש במפתחות". עוד מסר אוריאלי, כי פעילות הקד"מ תגובה בקמפיין בעיתונות המקומית.
דיגיטל אי-לוק
שנת הקמה: 2007; בעלים: קבוצת בידוד פלוס; מנכ"ל: דוד בר-זיק; מפעל ביקנעם, משרדים בת"א; היקף יצוא: כ-4 מיליון דולר;
הפיתוח של "דיגיטל אי-לוק" הינו מנעול ביומטרי חדשני המהווה פריצת דרך מהפכנית בשוק המנעולים. הוא מבטיח קבלת הרשאת כניסה בקלות ובמהירות באמצעות טביעת אצבע או קוד סודי.