X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מרכז רפואי זיו
▪  ▪  ▪

תחת הכותרת "החופש לבחור" יתקיים ביום שישי ה-4.7.08, כנס "הורים לעתיד" ביוזמת מרכז רפואי זיו וירחון "הורים וילדים", באולם קטורה קריית שמונה, להורים לעתיד מאזור הגליל והגולן. בכנס ישתתפו רופאים והצוות המקצועי ממחלקת נשים ויולדות ממרכז רפואי זיו בצפת.
נעמה זיו, אחות אחראית חדר לידה אומרת, כי הלידה היא חוויה מרגשת פיזית ונפשית ליולדת ובן זוגה וכי על היולדת להכיר את האפשרויות השונות המוצעות ולהחליט מה מתאים לה ולבנות תוכנית לידה, Birth Plan, כל עוד הבקשות לא סותרות את ההתוויה הרפואית.
"היום רוצות היולדות ללדת באווירה מיוחדת, בחדרי הלידה במרכז הרפואי זיו בצפת מאפשרים לתכנן את הלידה כולל עיצוב אווירת החדר, עם מוזיקה ונרות, לידה עם דולה, על גבי כדור ובכל תנוחת לידה אפשרית, ובמידה והיולדת זקוקה לניתוח קיסרי מתוכנן מאפשרים לבן הזוג להיות בחדר הניתוח ולתמוך ביולדת" אומרת זיו.
"כל יולדת מוזמנת לתאם סיור בחדר לידה ולמפגש עם הצוות. אנו בודקים יחד התאמת תהליך ואופי הלידה לרצונות ולצרכים של היולדת. מטרת בניית התוכנית "החופש לבחור" ליצור שותפות בין צוות חדר הלידה ליולדת תוך התחשבות בצרכים וברצונות הייחודיים שלה. מעין כלי לקביעת סדר העדיפויות, כאשר זהו בסיס הפתוח לשינויים, בהתאם להתפתחות הלידה. תכנון הלידה אינו מהווה תסריט מחייב, ולמעשה כל לידה מתחילה ונמשכת באי ודאות מסוימת. גם אם הלידה לא התנהלה בדיוק לפי "תכנון הלידה" האידיאלי.
עוד מוסיפה זיו, כי הכנס "הורים לעתיד" הוא יוזמה מבורכת שמאפשר להציג בפני היולדות את האפשרויות השונות, לבחירתן, ואת זכותן להחליט על סגנון הלידה.
ד"ר שפרה זוהר, מנהלת מחלקת נשים יולדות במרכז רפואי זיו תציג בכנס את ההבדלים במהלך הלידה בין יולדות שזו לידתן הראשונה מול נשים שעברו לידות נוספות, ההרצאה תסקור את כל השלבים בלידה.
"תהליך הלידה הראשון נמשך בממוצע נמשך כ-12 שעות ומלידה שנייה ואילך משך הלידה מתקצר משמעותית ב-50% והינו בין 6 ל-8 שעות. חשוב לציין כי הנתון הוא ממוצע וכי אצל נשים רבות התהליך ממשיך אף יותר מ-20 שעות ולמעטות בנות מזל התהליך מסתיים הרבה לפני כן", אומרת ד"ר שפרה זוהר.
בכנס יוצגו נושאים נוספים כמו: אמצעי מניעה לאחר לידה ע"י ד"ר בכרי חסן, גניקולוג בכיר, חשיבות ההנקה עם גב' אתי אמבר, אחות אחראית ילודים במרכז רפואי זיו בצפת.
ואנתרופולוגיה של לידה רגילה עם האחות עדנה ויגוליק-אלימלך.
בתאריך 4.7.08, יום שישי, משעה 9:00, באולם קטורה בקריית שמונה יקיים מרכז רפואי זיו בצפת "כנס הורים לעתיד" בשיתוף הירחון "הורים וילדים". בין המשתתפים יוגרלו מתנות יקרות ערך הכניסה ללא תשלום.

תאריך:  25/06/2008   |   עודכן:  25/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il