רשת המרכזים הרפואיים "עיניים" של ד"ר שמואל לוינגר, עולה השבוע עם קמפיין להדגשת בטיחות ואמינות הסרת משקפיים אצל המומחים של "עיניים".
הקמפיין בשיתוף הפורטלים Walla ו- Msn יכלול באנרים עם הכיתוב "משקפיישן - משקפי הקסם - מרכיבים ונעלמים". לחיצה על הבאנר תוביל למיני סייט בו יצוין כי משקפי קסם טרם הומצאו, אולם מומחי הרשת מזמינים אתכם להסיר משקפיים בדרך האמינה והבטוחה- שיטת האינטראלאסיק.
הקמפיין באמצעות websense בהיקף תקציבי של כ-100,000 שקל.