בוניטה, רשת הבוטיקים בעיצובה של פרידה ראובני, משיקה לראשונה ליין של קולקציית בגדי ערב לעונת נשפי הסיום ומסיבות הקיץ 2008, בהשקעה כוללת של 100,000 שקל.
קולקציית בגדי הערב עוצבה ברוח האופנה הטרנדית של בוניטה ותכלול שמלות בגזרות שונות, שימוש בהדפסים פרחוניים מגוונים וצבעוניות אקזוטית מתפרצת. קולקציית בגדי הערב מושפעת מ-2 מראות עיקריים: עולם הרוק אנד רול של שנות ה- 50' ופריחות אקזוטיות של שנות ה- 60'.
פרידה ראובני, בעלים ומעצבת בוניטה: "אנו שמחים לחדור לקטגוריית בגדי הערב לנשים וגאים להציג קולקציה שהיא תוצאה של תהליך ארוך ומושקע. מסיבות הפרום צוברות תאוצה רבה בעולם וכך גם בארץ, ועל כן החלטנו ליצור קולקציה הנותנת מענה לבנות שחוש אסתטי מפעם בהן, אך לא יוציאו אלפי שקלים על שמלת מעצבים להופעה חד פעמית. הקולקציה נוצרה כמענה לדרישות הללו מצד הלקוחות ואנו צופים כי עם השקת הקולקציה החדשה היקף המכירות של החברה יצמח בכ-25%".
בוניטה
רשת BONITA נמנית על 5 חברות האופנה המובילות בישראל בתחום קו האופנה הצעיר. הרשת מונה 25 סניפים הפזורים בקניונים המובילים ובמיקומים מרכזיים. הרשת כולה בבעלות פרטית, כאשר תפיסת הרשת הינה תפיסה של רשת בוטיקים של מעצבת, פרידה ראובני עם כתב ואמירה אישיים.
הרשת מייצרת מידי עונה אוספים קטנים המתחלפים ומתחדשים מידי שבועיים בסניפי הרשת. הקולקציות הן "כחול-לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.