X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשות הטבע והגנים
▪  ▪  ▪
גן לאומי עין חמד [צילום: אייל מיטרני]
שלמה גרוניך [צילום: יח"צ]

רשות הטבע והגנים מזמינה את הציבור לעונה רביעית של פסטיבל מוזיקה אקוסטית בטבע - "הופעת טבע", זאת לאחר שלוש שנים מוצלחות בהן צופים רבים גילו את השילוב של מוזיקה טובה יחד עם הנוף המיוחד של גן לאומי עין חמד- הנחל, המדשאות והעצים.
פסטיבל המוזיקה האקוסטית "הופעת טבע" ישים את הדגש הקיץ על מופעים אקוסטיים של יוצרים מרכזיים במוזיקה הישראלית, שיתקיימו באווירה ייחודית ואינטימית בטבע של גן לאומי עין חמד.
השנה אנו מתגאים להציג בין השאר גם מופעים אשר נעדרו מהבמות זמן רב ושיתופי פעולה ייחודיים שחוזרים להופיע יחד במסגרת פסטיבל הופעת טבע. בין המופעים הרבים, ייערך איחוד מיוחד עבור הפסטיבל, של המופע "מאחורי הצלילים" שיצר הצמד המיתולוגי שלמה גרוניך ומתי כספי, אשר מתאחדים, לאחר 6 שנים, להופעה בוגרת של הקלאסיקה הישראלית אשר יצרו יחד בראשית שנות ה- 70.
מלבד המופע, יפעלו במקום דוכנים למכירת מזון ומשקאות אשר ישלימו את האווירה הקיצית והנעימה של שישי אחר-הצהריים. עד היום, השתתפו בפסטיבל עשרות אלפי ישראלים והוא נחשב לפסטיבל מוזיקה האקוסטית הבולט של הקיץ.
גן לאומי עין חמד נמצא בסמוך לכביש ת"א-ירושלים, בקרבת אבו גוש וקריית ענבים. פארק מטופח סביב קטע של נחל כסלון שבו נובעים מעיינות. בתחום הגן ניצבים שרידי חווה צלבנית מבוצרת.
מחירי הכניסה למופעים:
  • מבוגר- 80 ₪, ילד עד גיל 12- 35 ₪, ילד עד גיל 5- חינם.
  • תושבי מועצה אזורית מטה יהודה ומנוי מטמו"ן- 60 ₪.
  • ועדי עובדים וקבוצות מאורגנות- 70 ₪.
  • מנוי מיוחד- כרטיס ל-5 מופעים שונים לבחירתכם רק 299 ₪.
הגעה: סמוך לכביש מס' 1 (ת"א-י-ם) עולים על מחלף חמד (בין הצמתים שורש והראל/מבשרת ציון) ופונים דרומה כמה עשרות מטרים. 10 דקות מירושלים. 30 דקות מת"א.
הזמנת כרטיסים בטלפון כוכבית 3639. גן לאומי עין חמד: 02-5342741. דף הבית של הפסטיבל: www.mouse.co.il/teva

רשימת המופעים

  • 4/7/08 - מתי כספי ושלמה וגרוניך - מאחורי הצלילים
מופע ייחודי להופעת טבע– הצמד המיתולוגי שלמה גרוניך ומתי כספי – שניים מחשובי המוסיקאים בישראל מתאחדים שוב (לאחר יותר מעשור) להופעה בוגרת של הקלאסיקה הישראלית שיצרו יחד בראשית שנות השבעים.
שירים חדשים לצד שירי נצח כמו: "ציור", "ואותך", "סימפטיה" ועוד.
  • 11/7/08 - שם-טוב לוי בהופעה - תחנות רוח- שם-טוב לוי, מלחין, חלילן וזמר, אחד היוצרים החשובים והמעניינים בארץ, יבצע שירים מתקופות יצירה שונות: שירים מההרכבים- "קצת אחרת", "צליל מכוון", "ששת", שירים מתקליטים אישיים, ושירים שהלחין לאריק אינשטיין.
בין השירים: הנסיך הקטן, בלילות הסתיו, יכול להיות שזה נגמר, שובי לביתך, דון קישוט, שיר אחרי מלחמה, עוד נפגש, פסק זמן, שירי הדרך, ועוד...
וכן קטעים אינסטרומנטלים: ריקוד ההוביטים, קטע שמי, סמבה צ'יק, יד ענוגה, ככר-החלומות, כמו גם מוזיקה של באך והביטלס.
  • 18/7/08 - פבלו רוזנברג והלהקה- פבלו בליווי ארבעה נגנים מבצע את מיטב להיטיו. מופע חי, קצבי ורענן שיוצר אחר-הצהריים בלתי נשכח של מוזיקה וריקודים.
  • 25/7/08 - מיכה שטרית – מופע אקוסטי- המופע האקוסטי של מיכה שטרית מאפשר היכרות אינטימית עם שיריו ועם הסיפורים שמאחורי השירים. המופע מורכב משיריו המוכרים מכל האלבומים החל מלהקת "החברים של נטאשה" דרך כל אלבומי הסולו, לצד שירים שנכתבו עבור יוצרים וזמרים שונים. "על קו הזינוק", "אני אוהב אותך", "באביב", "טבריה", "מסמרים ונוצות", "אינתי עומרי", "נמנע ממך", "בגלל הרוח" (שלומי שבת), "שמחות קטנות" (עמיר בניון), "לפעמים" (רון שובל), "תרנגול כפרות" (יוסי בנאי) ועוד רבים וטובים.
  • 1/8/08 - מוש בן ארי - בגובה העיניים- לאחר ההצלחה האדירה של סיבוב ההופעות הגדול ברחבי הארץ עם האלבום "מסע ומתן", מציג מוש בן ארי מופע אקוסטי בישיבה בו יגיש את אוסף שיריו בעיבודים חדשים מיוחדים ומרגשים. בנוסף, יחשוף שירים חדשים מהאלבום העתידי. הזדמנות מיוחדת לשמוע את מיטב להיטיו, ביניהם: "ממריאים", "אנצל", "יה", "מסע ומתן" בביצועים חדשים קרובים יותר, בגובה העיניים.
  • 8/8/08 - מיקי גבריאלוב-יוצר ענק בהופעה נפלאה בליווי 5 נגנים הנותנים צבע למופע. הופעה בעלת ניחוח ארצישראלי המוכר ואהוב על כולנו, צעירים ובוגרים כאחד. בשירים כמו "אוהב להיות בבית", "אני ואתה נשנה את העולם", "עוף גוזל", "קפה טורקי", "שיר השיירה", "סע לאט", לצד שירים כמו "הופ הופ", "גברת מגונדרת", "טלי טלי" ושירים אחרים מפורסמים ומוכרים אשר בוצעו גם ע"י אומנים אחרים.
  • 15/8/08 - יהודית רביץ – מופע מיוחד לט"ו באב-יהודית רביץ עם רפרטואר עשיר, אנרגטי, שובה לב, מלאת עוצמה עם כל השירים האהובים והמרגשים בעיבודים חדשים למיטב השירים: "עכשיו הכל בסדר", "באה מאהבה", "געגוע", "מילה טובה", "שבתות וחגים", "איזו מן ילדה", "ארבע לפנות בוקר", "שם" ועוד.
  • 22/8/08 - קורין אלאל מארחת את ערן צור- קורין אלאל, מהיוצרות והמוזיקאיות המוכשרות בארץ, אשר זכתה בכל הפרסים היוקרתיים על כתיבתה ויצירתה. הופעתה של קורין היא הופעה של רוק מלטף בו היא מחברת בין רוק עכשווי לצד קלאסיקות מוכרות ואהובות. במופע זה מארחת קורין את אחד היוצרים הבולטים והמוכרים – ערן צור, ויחד הם יוצרים דיאלוג מעניין ומוזיקאלי, המשאיר חוויה בלתי נשכחת בלב הצופים.
  • 29/8/08 - הדג נחש – בהופעה חיה- עם צאת "הדג נחש LIVE", אלבום ודי.וי.די ולאחר הופעות רבות בארץ ובעולם, מגיעה להקת הדג נחש להופעה אנרגטית וחמה במיוחד בגן לאומי עין-חמד. כשעה וחצי של מסיבת פאנק, רוק, דיסקו, היפ הופ, וכל מה שביניהם עם להיטים מארבעת התקליטים האחרונים: "לזוז", "שירת הסטיקר", "הנה אני בא", "לא פראיירים", "מספרים", "חליפות", "קליפורניה" ועוד.

תאריך:  30/06/2008   |   עודכן:  30/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il