ביטוח ישיר בקמפיין השקה למוצר ביטוחי חדש ובלעדי: ביטוח קטסטרופה, אשר מהווה פיתרון ביטוחי למבנה ותכולה נגד אירועי קטסטרופה הכוללים: רעידת אדמה, שריפה, הצפה, אסונות טבע (ברקים, רעמים, סערות), שיטפון ממקור מים חיצוני והתפוצצות צנרת. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי Y&R" כולל טלוויזיה ורדיו ויימשך כחודש ימים. היקף ההשקעה בקמפיין מוערכת בכ-400,000 דולר.
סרט הפרסומת המלווה את הקמפיין הינו סרט המתאר את סיפור חייו של מרפי, המוכר לנו מ"חוקי מרפי". בסרט מתואר סיפורו של מרפי מלידתו, נעוריו, נישואיו כשכל סיטואציה מפגישה את מרפי עם האסונות הרודפים את שמו כדוגמת הלידה של מרפי, אשר מלווה בשריפה בבית החולים; מעבר לבית חדש מביא לשיטפון. בסוף הסרט, מחליט מרפי לעשות עליה לישראל. מרפי יורד מהמטוס, מנשק את אדמת ארץ ישראל הקדושה והאדמה מתחילה לרעוד... צריך להתכונן!
ביטוח ישיר
ביטוח ישיר נוסדה בתחילת שנות ה-90, ופועלת במספר תחומים מרכזיים: במסגרת ענף ביטוח כללי פועלת החברה בשלושה תחומי פעילות: תחום ביטוח רכב חובה, תחום ביטוח רכב רכוש ותחום ביטוח דירות רכוש. בתחום ביטוח חיים, עוסקת החברה בשיווק פוליסות ריסק, אובדן כושר עבודה, מחלות ותאונה, חסכון וביטוחי בריאות. עוד מציעה החברה מוצרים נוספים בעסקי הביטוח הכללי ובהם: ביטוח עסק מקיף, ביטוח חבויות מעבידים וצד ג'.