X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת שסטוביץ
▪  ▪  ▪
קבוצת שסטוביץ

קבוצת שסטוביץ - חטיבת הקוסמטיקה, קיבלה את הזכיון הבלעדי לשווק בישראל את הבשמים של מותג האופנה האמריקני - BANANA REPUBLIC.
בתוך כך משיקה בימים אלה החברה, בהשקה ראשונה שהיא מחוץ לארצות הברית, את סדרת הבישום החדשה של המותג, לנשים ולגברים- DISCOVER COLLECTION וכן את סדרת הבישום הקלאסית- LEGACY COLLECTION.
מיקי שסטוביץ מנכ"ל ובעלים של קבוצת שסטוביץ מסר כי גורמי סחר בעולם מביעים הערכה לשוק הבישום היוקרתי בישראל. השוק הישראלי מוערך כשוק תוסס ומרתק וכי יחסית לגודל האוכלוסיה, ישראל היא בין השווקים המוצלחים בעולם בתחום זה. ההתעניינות בשוק הישראלי מניעה דינמיקה של כניסת מותגי בישום בינלאומיים נוספים לפעילות בישראל. בימים אלה חתמה החברה על זכיונות בלעדיים לשיווק בישראל עם מותגי בישום בינלאומיים נוספים אשר השקתם צפויה בחודשים הקרובים.
בתוך כך, יצוין, כי לאחרונה קיבלה קבוצת שסטוביץ - חטיבת הקוסמטיקה, את הזכיון הבלעדי לשיווק מותגי הבישום של בית האופנה LANVIN היוקרתי, תחת הניהול האומנותי של המעצב הנודע אלבר אלבז, וכן את קו מוצרי הטיפוח והבישום לגברים של המותג - NICKEL המוביל את תחום הטיפוח הגברי באירופה.
החדרת בשמי BANANA REPUBLIC תלווה בפעילות שיווקית פרסומית ותקשורתית, מעל ומתחת לקו, בעלות כוללת של כ-2.5 מיליון שקל. הפעילות תכלול פרסום בעיתונות הכתובה ובנקודות המכירה. ארועי קידום מכירות, הכשרת צוותי הדרכה ויועצות יופי. בהיערכות להחדרת המותג הכשירה החברה 240 יועצות ודיילות מכירה וכ-200 נקודות מכירה ברשתות השיווק הגדולות ברחבי הארץ.
BANANA REPUBLIC
BANANA REPUBLIC היא אחד ממותגי האופנה המובילים בעולם. החברה נוסדה לפני 30 שנה על-ידי זוג טיילים חובקי עולם וחובבי פריטי ביגוד נדירים ונרכשה בשנת 1983 על-ידי תאגיד האופנה - GAP, אחד הגדולים בתעשיית האופנה העולמית, הידוע גם במעורבותו החברתית העניפה במדינות בהן ממוקמים אתרי היצור של החברה ובעיקר במדינות המתפתחות.
קבוצת שסטוביץ
חטיבת הקוסמטיקה בקבוצת שסטוביץ משווקת בלעדית בישראל עשרות מותגי קוסמטיקה ובישום המובילים בעולם בין המותגים: איב סן לורן, גרלן, סיסלי, דקלאור פריז, רבלון, קלווין קליין, ז'ן פול גוטייה, ברברי, סטלה מקארתי, איסי מיאקי, נרסיסו רודריגז ועוד.
בשמי בננה רפאבליבק ימכרו בכל רשתות השיווק הגדולות.

תאריך:  06/07/2008   |   עודכן:  06/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il