X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות / מבזקים
- הודעה מטעם קל אוטו
▪  ▪  ▪

אתמול (6/7/08), נערכה בבית סוקולוב מסיבת עיתונאים בה הוצגה המכללה הראשונה בישראל ללימוד מקצועות ניהול הרכב - "קל אוטו קולג'" מבית קבוצת קל אוטו. במסיבת העיתונאים דיברו שמוליק קליין, מנכ"ל קבוצת קל אוטו, עו"ד שי זוהר, מנכ"ל הגר השכרת רכב ועדנה גולן, מנהלת קל אוטו קולג'. הקמת קל אוטו קולג' היא צעד מתבקש של קבוצת קל אוטו בשל הצורך שנוצר בהעלאת רמת העובדים בשוק הרכב ושיפור תדמית העובדים בענף.
לא כל אחד יוכל להתקבל לקל אוטו קולג'. תהליך הסינון יתן עדיפות לבעלי רקע אקדמי. בניגוד למקובל, הקבלה לקל אוטו קולג' תיעשה על סמך מרכז אבחון והתאמה ולא על סמך הישגים קודמים. בסיום המבדקים כל מועמד לקבלה לקולג' יעבור ראיון אישי עם מנכ"ל קל אוטו שמוליק קליין.
שמוליק קליין מנכ"ל קל אוטו: "מכיוון שכיום אין חוק בישראל שמסדיר את ענף הרכב ואין מוסד מקצועי שמלמד כיצד לעשות עסקים, כל המנהלים בענף גדלו מלמטה. הגידול בענף הרכב יוצר דרישה לכח אדם מקצועי ואיכותי ואנו שואפים להרים את הענף מתדמיתו הנוכחית לרמה של הייטק. אני מאמין גדול בחינוך, והלוואי שלפני שנים רבות יכולתי להכנס למוסד שיתן לי כלים וידע מקצועי, הייתי מגיע רחוק יותר ומהר יותר. אני חולם שהילד שלי יוכל ללמוד במקום שילמד אותו איך לעשות עסקים ולא רק ללמוד מנהל עסקים".
"ענף הרכב כיום הוא ענף ללא אבטלה וביכולתו לקלוט מאות רבות של עובדים מקצועיים. השלב הבא יהיה שענף הרכב יעבור חקיקה בכנסת, כמו שווקים אחרים. בסוף התהליך קל אוטו קולג' יכשיר את דור העתיד של המנהלים בענף הרכב", אמר שמוליק קליין מנכ"ל קל אוטו.
עדנה גולן, המנהלת החדשה של קל אוטו קולג', הציגה את תוכנית הלימודים של הקולג': "במסגרת הלימוד בקולג', הסטודנטים יקבלו חוויה מקצועית שונה ואחרת הכוללת הכשרה לעסקים באמצעות אימון אישי, סדנאות משחקי תפקידים וכו' לצד לימוד מנהל עסקים. כל סטודנט ילווה על-ידי חונך אישי במהלך לימודיו ועד להתבססותו בתוך המערכת. אנו שואפים לצייד את הסטודנטים בכלים שיאפשרו להם להקלט בעבודה מיד עם סיום לימודיהם בתפקידי ניהול ביניים וניהול בכיר".
הלימודים בקל אוטו קולג' יפתחו באוקטובר 2008 וימשכו 10 חודשים, מהם 3 חודשי מכינה ו-7 חודשים במסלול הנבחר. קבוצת קל אוטו מתחייבת למצוא למסיימי המסלול מקום עבודה וללוות אותו לאחר מציאת העבודה בדרכו עד לקליטתו. שכר הלימוד בקולג' הוא 13,900 שקל לשנה אקדמית, והצפי הוא ל-100 תלמידים במחזור הראשון.
עו"ד שי זוהר מנכ"ל הגר השכרת רכב ברך את שמוליק קליין מנכ"ל קל אוטו על פתיחת הקולג' ואמר כי "כולם בענף הרכב מרגישים את מצוקת כח האדם בעיקר בדרגי הניהול. אני מקווה שהקמת הקולג' תתן מענה לבעיה".

תאריך:  07/07/2008   |   עודכן:  07/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il