X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוסמופארם
▪  ▪  ▪

לקראת הקיץ חברת קוסמופארם, יצרנית ומשווקת סדרת הטיפוח כיף יוצאת בקמפיין ענק לסדרת הדאודורנטים, והשקתו של אתר אינטרנט חדש בהיקף של 3 מיליון שקל עם הפרזנטורית של החברה - השחקנית דנה פרידר. הקמפיין, בכיכובה של פרידר, יעלה בערוץ 2, 10 ו-24, בעיתונות הכתובה ובאינטרנט.
קונספט קמפיין הסדרה החדשה לאיזון הקרקפת: הקמפיין בנוי על קו מרכזי של ריקודים בסגנונות שונים, כאשר כל סרטון מביא את רעיון הפנטזיה שהופכת למציאות דרך ריקוד מסוים. קמפיין הפרסום יגובה בפעילות קד"מ ברשתות השיווק.
אתר האינטרנט החדש: דנה פרידר מחפשת מישהו שיעביר לה את הסבון באתר החדש של "כיף".
"קוסמופארם" יצרנית סידרת "כיף", או ""מוי כיף" כפי שהיא מוכרת לעם, משיקה אתר חדש בהשקעה של 30,000 שקל בקונספט: "כשהכיף זורם בכל הגוף, זה כבר מוי כיף... הכיף שלך אומנם מתחיל במקלחת, אבל הדבר הכי כיף, זה שהוא לא נגמר שם". עמוד הפתיחה של האתר מציג הדגמה של מה צריך לעשות כדי להיות נקי ומטופח על-ידי הפרזנטורית של המותג דנה פרידר שם דנה עושה אמבטיית סבון וקוראת לכל עובר ושב להעביר לה את הסבון.
בנוסף לכך באתר מידע אינפורמטיבי על התכשירים של "כיף", לפי קטגוריות שיער, גוף ועוד, כמו-כן שאלון שלפיו ניתן להתאים אישית את המוצרים www.keff.co.il.
יובל לנדסברג, מנכ"ל "קוסמופארם": "הקמפיין מסמן את המיתוג הכייפי והרענן של מוצרי "כיף" באמצעות הפרזנטורית דנה פרידר. הבחירה בפרידר נעשתה במטרה להדגיש את ערכי המותג ולהבליט אותם דרך דנה, שמשדרת אותם ב-look & feel שלה. הרעיון של הפיכת פנטזיה למציאות בסרטוני "כיף" באים לתת מענה לצורך של הצרכן לקבל אפ גרייד לחיים בדמות פינוקים קטנים לגוף ולנפש ולכן המוצרים מועשרים ביוגורט, תמציות צמחים, ויטמינים ומינרלים וכן על-מנת להעביר את המסר שהמוצרים הופכים את הפנזטיה (עור זוהר וחלק) - למציאות, באתר האינטרנט יוכלו הלקוחות להתרשם מכל סדרות המוצרים ואף לענות על שאלון המתאים עבורם את המוצרים".

תאריך:  13/07/2008   |   עודכן:  13/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il