X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עמותת יוניסטרים
▪  ▪  ▪

בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט ופתרונות התקשורת המובילה בישראל, תשלב בשנה הקרובה במסגרת מעורבותה בקהילה את כל קבוצות בני הנוער של עמותת יוניסטרים מרחבי הארץ בסדנאות וסיורים בחברה בנושאי שירות, שפה שירותית ושירות כדרך חיים בחברת בזק בינלאומי ובכלל.
מדובר בפרויקט משותף, ארוך טווח ורחב היקף שיתפרס לאורך 16 חודשים, בהם יתארחו כ-400 נערים ונערות, שיגיעו מכל רחבי הארץ לקמפוס השירות של בזק בינלאומי בפתח תקוה.
במהלך המפגשים ילמדו בני הנוער מעמותת יוניסטרים על שירות ושירותיות, ירכשו מיומנות שירותיות תוך למידה פרונטאלית וסימולציות, ולאחר מכן יטמיעו את שלמדו במוקד שירות הלקוחות של החברה, ויאזינו לנציגי השירות בזמן אמת במהלך עבודתם השוטפת.
עמותת יוניסטרים פועלת להכשרת בני נוער בפריפריה ליזמות עסקית ומנהיגות עסקית וחברתית, בעלת 9 מרכזים ברחבי הארץ. במסגרת תוכנית לימודים תלת שנתית, מתנסים הנערים בהקמה וניהול של חברות עסקיות, בהנחיה וליווי של מאות אנשי עסקים המתנדבים בעמותה במסגרת תוכנית "עמיתי יוניסטרים".
ערן קריסטל, סמנכ"ל שירות הלקוחות בבזק בינלאומי, אומר כי "בזק בינלאומי, כחברת שירות מובילה בתחומה שמחה לשלב את הידע והמקצועיות שאוחזת בתחום שירות הלקוחות עם תרומה כה משמעותית לקהילה. אנו גאים להיות חלק מהכשרתו ועיצובו של הדור הבא של עולם העסקים בישראל", הוסיף קריסטל.
איריס רף רונן - מנכ"ל יוניסטרים, אומרת: "אנו שמחים להזדמנות זאת לשיתוף פעולה פורה עם בזק בינלאומי התורמת רבות לקהילה. המפגש של בני הנוער שלאורך כל השנה רוכשים ידע בנושא יזמות עסקית ומנהיגות, עם חברה עסקית מובילה, יתרום רבות לנוער יוניסטרים, ובוודאי יעשיר את עובדי בזק בינלאומי שייפגשו עם עליית הנוער מרחבי הארץ".
עמותת יוניסטרים
העמותה הוקמה בשנת 2001 ע"י קרן ההשקעות דסימה ונצ'רס, שבבעלות היזם רוני צארום. העמותה שמה לה למטרה להצמיח מנהיגות עסקית וחברתית, בתפיסת עולם דמוקרטית, בקרב בני נוער בישראל ובעולם. העמותה פועלת על-פי מודל של שיתוף פעולה עם עמיתים-יזמים ואנשי עסקים מהקהילה העסקית בארץ, הנוטלים חלק בהנחיה ובהדרכה המקצועית של בני הנוער בתחומי עסקים. בני הנוער המשתתפים בפרויקט נוטלים חלק בתוכנית הנמשכת שלוש שנים ומלווה קבוצות בני נוער משכבת כיתה י' ועד לשירות הצבאי. ליוניסטרים 9 סניפים ברחבי הארץ: בכפר יונה, מעלות תרשיחא, בגלבוע, נצרת עילית, אילת, עפולה, עכו, חצור הגלילית. מרכז הפעילות של יוניסטרים באור יהודה פועל בשת"פ עם מחלקת הנוער של MY תרבות ופנאי בניהולה של קרן אלהרר, ובשיתוף עם עיריית אור יהודה.

תאריך:  13/07/2008   |   עודכן:  13/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il