X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נאטורפיל
▪  ▪  ▪
נאטורפיל

רשת "נאטורפיל" משיקה שיטת תשלום מהפכנית - בה משלם הלקוח רק סכום חלקי במעמד רכישת סדרת הטיפולים, והיתרה משולמת בעת מימוש הטיפולים, בהתאם לכמות הטיפולים שנצרכו בפועל.
בשיטה זו, נהנה הלקוח ממחיר מוזל של סדרה, הנמוך ממחיר לטיפול בודד, לצד צמצום משמעותי של הסיכונים הכרוכים בתשלום מלא מראש, לטיפול האורך לעיתים שנתיים ויותר.
בן אור, מנכ"ל נאטורפיל אומר: "נאטורפיל הינה הרשת היחידה בישראל, המאפשרת רכישה של סדרת טיפולים בשיטה זו, כאשר מתקיימים כל המרכיבים הנחוצים לקבלת תוצאה קלינית טובה, במינימום חשיפה לסיכונים, במחיר מוזל של סדרת טיפולים שלמה".
לדבריו: "המהלך החדש נובע מהלך רוח ההולך וגובר בקרב לקוחות, החוששים לקשור את גורלם עם חברות שונות, המעניקות טיפולים אסתטיים מתמשכים. לכן, על-מנת להבטיח קיום של סדרת טיפולי הסרת שיער רציפה, מומלץ לבצע את הטיפולים במכון אחד, המתמחה בשיטת הלייזר, המתבצעת ע"י רופא/אחות מיומנים ולא "לנדוד" לטיפולים בודדים בין המכונים השונים".
מוסיף בן אור: "הסיבה לחשיבות המשכיות הטיפולים במכון אחד, הינה רישום בתיק המטופל, שמציין את העוצמות שבהן טופל, התגובות לטיפול וכד', על-מנת לאפשר המשך טיפול באותו סוג מכשיר ובעוצמות הנדרשות, בהתאם לקצב התקדמות הטיפול, כמו גם, קיום ביקורות תקופתיות של הרופא המטפל, לקבלת אינדיקציה על התגובות, בהסתמך על ממצאי התיק הרפואי".
לדבריו: "לאחרונה, אנו עדים לכך, שחברות רבות בתחום הסרת השיער בלייזר, נקלעות לקשיים ונסגרות, בעיקר בעקבות הבטחת טיפולים ללא הגבלה, עד לתוצאה שלא תמיד מוגדרת כראוי, או קשיים הנובעים מניהול פיננסי לקוי בתחום הסרות השיער, בשל "שיכרון" תזרימי, הנובע מהשיטה המקובלת כיום לרכישת סדרות טיפולים, היינו, קבלת הסכום עבור כל הטיפול במעמד הרכישה ופריסת טיפולים לשנתיים ומעלה, תהליך היוצר אצל בעלי העסקים, תחושה של רווח תזרימי מיידי, מבלי להפריש את הסכומים הנדרשים בכדי לייצר את הטיפולים בעתיד".
נאטורפיל
רשת "נאטורפיל" המונה 18 סניפים, הינה הרשת הגדולה בישראל לרפואה אסתטית. הרשת מעסיקה כ-170 עובדים, עם מחזור מכירות הנאמד בכ-30 מיליון שקל בשנת 2007.

תאריך:  19/07/2008   |   עודכן:  19/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il