X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אגד
▪  ▪  ▪

אגד, נותן שרות משופר ללקוחותיו, במסגרתו ניתן לשלוח שאלה ברשת בשפה חופשית, באמצעות iGoogle ולקבל מענה מפורט ומיידי בנוגע לקווי השירות. השירות החדש דומה לשירות הניתן באמצעות שליחת SMS למספר 2800, רק שהפעם הדבר יכול להיעשות באמצעות האינטרנט ובחינם. המערכת נותנת מענה על כל שאלה, החל ממידע על קווים בינעירוניים וכלה במידע כיצד להגיע מכתובת ספציפית בעיר אחת לכתובת ספציפית בעיר אחרת, כולל זמן הנסיעה המוערך.
לדברי אייל יחיאל, מנהל אגף השיווק באגד, במסגרת מהלכים לשיפור השירות, רמת המידע וזמינותו, אגד מרחיב את אפשרויות קבלת המידע והופך אותם פשוטים יותר למשתמש, כאשר לנגד עינינו עומד תמיד הלקוח שמעוניין לקבל את המידע המדויק והמקיף ביותר, בכל עת ובכל מקום בו הוא נמצא.
iGoogle הוא דף חיפוש אישי לכל משתמש המחזיק חשבון ב Google. המשתמש יכול לעצב את הדף כרצונו ולהוסיף לו גאדג'טים שונים שנותנים לו מידע או שירותים נחוצים כמו תחזית מזג אויר, תרגומון, עדכוני מידע מאתרים שונים, משחקים, וכו'. הגאד'ט החדש של אגד הושק היום, לאחר פיילוט מוצלח שארך כחודש, אשר במסגרתו נרשמו לשירות כ- 1000 איש.
לדברי ריקי דרורי, מנהלת השיווק של Google ישראל, מטרת השירות החדש היא לאפשר לכל אחד לקבל מידע על קווי השירות של אגד בדרך פשוטה ויעילה ישירות לדף ה-iGoogle שלו. המוצר החדש משתלב היטב בסדרת הגאדג'טים הקיימת ב- iGoogle אשר מטרתה לספק למשתמש את כל שירותי המידע בהם הוא מעוניין, בממשק נוח וידידותי ובמקום אחד.
השירות, מאפשר ללקוח לשאול את שאלתו בשפה חופשית במסך החיפוש האישי שלו, ללא כללים נוקשים הנהוגים במערכות מידע אינטרנטיות, ולקבל תשובה באותו דף ללא צורך לעבור לאתר אגד. שאלה לדוגמא: "מת"א לאצטדיון טדי בירושלים", "מקניון הזהב בראשל"צ לתחנת רכבת ראשונים", "קו 1 בירושלים אחרון מחר בערב" ועוד... המידע ניתן ממערכות המידע של אגד ויהיה זהה לחלוטין למידע שיינתן למי שישלח SMS, יחפש את המידע באתר, או יפנה למרכז שירות הלקוחות.
ניתן להוריד את הגאדגט בקלות גם באתר אגד: www.egged.co.il.

תאריך:  20/07/2008   |   עודכן:  20/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il