X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלטכניקה
▪  ▪  ▪
פלטכניקה [צילום: עופר נוב]

חברת "פלטכניקה" משיקה בימים אלו, ליין חדיש, משוכלל ומעוצב, של מושבים לאוטובוסים ומיניבוסים בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל. כמו כן, יוצגו מושבים לרכבות ומושבים בולמי אנרגיה לכלי רכב ממוגנים.
בקבוצת המושבים לאוטובוסים והמיניבוסים הבין עירוניים, משיקה "פלטכניקה", מושבים חדשים, לצד המושב הוותיק "סטאר", אשר פותח ויוצר ע"י "פלטכניקה" בשנת 2003 והוכיח את טיבו, איכותו ואמינותו ואשר נמצא בשימוש בחברות כמו: אגד, מטרופולין, קונקס ועוד.
ריקרדו שנייר, מנהל תחום התחבורה בחברת "פלטכניקה" אומר: "המושב החדש, המיועד לאוטובוסים סיור/תיור בנסיעות בין-עירוניים הנו ה"סופר-סטאר", שתוכנן, פותח ויוצר ב"פלטכניקה" ומבוסס על איכויות ה"סטאר" הוותיק.
"כמו כן, מושב ה"סופר סטאר" (כמו ה"סטאר" הוותיק) העומד בתקני התחבורה והבטיחות הישראלים והאירופאים ונמצא בשימוש בחברות כמו: תורבוס, מובילי הוורדים ועוד, מוצע בעיצוב חדשני, עם שיפור ושדרוג ארגונומי, המאפשר לשפר גם את החלוקה הפנימית בתוך האוטובוס, כמו גם, אפשרות לדופן עם ידית יורדת, תוספת הטיה, הדום רגליים מתכוונן, סל עיתונים ועוד".
לאוטובוסים בין-עירוניים מפוארים/VIP, משיקה "פלטכניקה" את מושב ה"מגה-סטאר" החדיש והמפואר (המבוסס על ה"סופר-סטאר") בעיצוב חדשני, המאפשר נסיעה נוחה ומפנקת יותר.
בתחום האוטובוסים העירוניים, מציגה "פלטכניקה" את דגם ה"וונוס" החדיש והמרופד, המציג תפיסה תחזוקתית חדשה של החלפת חלקים מהירה ופשוטה, פרי פיתוחה ותכנונה של פלטכניקה ועבר בדיקות איכות מחמירות, נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים ביותר ומבוסס על דרישות הלקוחות הגדולים של התחבורה הציבורית. דגם "ונוס" יושק בתחילת שנת 2009.
בתחום המושבים לרכבות, יוצגו כל סוגי המושבים שפותחו, תוכננו ויוצרו ב"פלטכניקה" עבור רכבת ישראל, שסופקו לחברות המובילות בייצור רכבות: אלסטום, בומברדיה וסימנס.
בתחום המושבים בולמי האנרגיה לכלי רכב ממוגנים, יוצגו המושבים אשר פותחו ע"י "פלטכניקה" יחד ועבור חברת פלסן מקיבוץ סאסא ומיוצאים לצבא האמריקני וצבאות אחרים.
מנתוני חברת "פלטכניקה" עולה כי: שוק המושבים בתחום התחבורה בישראל, נאמד בכ-40 מיליון שקל בשנה ו"פלטכניקה" המובילה בתחום, מהווה כ-60% מהשוק.

תאריך:  21/07/2008   |   עודכן:  21/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il