חברת "אינטרסן", המשווקת באופן בלעדי בישראל את מותג מוצרי התינוקות "NUBY" האמריקני, מעלה קמפיין מקיף בטלוויזיה ובאינטרנט בהשקעה של כ-180 אלף דולר.
במסגרת הקמפיין, אשר הופק בהפקה עצמית, תשודרנה פרסומות חסות למוצרי התינוקות תחת הסיסמה: "NUBY - עולמם של הקטנטנים". בסרטון נראים מוצרי החברה בהם כוסות, בקבוקים, מוצצים, נשכנים ועוד, כמוצרים הבונים עיר - ממלכת ילדים קסומה וצבעונית.
הקמפיין יעלה בתאריך 22 ביולי, יכלול תשדירי חסות בערוץ 2 ובאתר האינטרנט "וואלה".
רונן חסידים, מנכ"ל חברת "אינטרסן", מסר כי המותג האמריקני NUBY תופס כיום נתח שוק נרחב בתחום מוצרי התינוקות ומזוהה כמותג מוביל באיכות וחדשנות. בעקבות העלאת הקמפיין, צופה החברה לגידול של לפחות 30% במכירות מוצרי NUBY, בעיקר לרגל החזרה של התינוקות למסגרות הפעוטונים והגנים הקרבה ובאה.
- את מוצרי NUBY ניתן להשיג ברשתות המזון המובילות ובבתי המרקחת.