חברת התקשורת אקספון 018 בחרה במשרד הפרסום יהושע TBWA לנהל את תקציב הפרסום שלה בשנתיים הקרובות.
הבחירה במשרדו של רמי יהושע נבעה, בין היתר, בעקבות כניסתה של אקספון 018 לשוק המפ"א והאינטרנט. החברה ביצעה שורה של מהלכים בתחום זה ביניהם הרחבת הבקשה להפעלת ניסוי מפ"א על גבי טכנולוגיית VOB ועוד.
לדברי רוני חליבה מנכל אקספון 018: "הבחירה ביהושע TBWA נובעת מיכולת המשרד לנתח אסטרטגית את הצרכים של אקספון 018 והיכולות הקריאטיביות של המשרד. משרד יהושע TBWA מנוסה בהובלת קמפיינים בתחום התקשורת לאור ניסיונו הרב בעבודה עם חברת בזק וחברות תקשורת נוספות. האסטרטגיה הפרסומית החדשה של אקספון 018 תכלול פנייה לכלל הציבור ותציע סל שירותים הכולל שיחות בינלאומיות, שיחות פנים ארציות ואינטרנט".
אקספון 018 הכריזה לאחרונה על כניסתה לתחום השיחות הפנים ארציות והוזילה באופן משמעותי את עלות דקת השיחה לטלפונים נייחים וניידים, כפי שעשתה בשוק השיחות מהבינלאומיות עת כניסתה לתחום.
"כניסתה של אקספון לשוק האינטרנט העולמי, חדירתה לזירת התקשורת הבינלאומית גם בקרב לקוחות המגזר הכללי והשרות החדש בתחום השיחות הפנים ארציות הופכת את אקספון 018 לשחקן דומיננטי בשוק התקשורת בישראל. שנת 2008 מסתמנת כעוד שנה מרתקת לאקספון 018 ובימים אלה אנו נערכים להתמודדות מול חברות התקשורת השולטות בשוק כפי שעשינו עד כה בתחום השיחות הבינלאומיות, מתוקף כך בחרנו לרענן את הקו הפרסומי שלנו ולחדש את הקו הפרסומי שלנו", מציין חליבה.
את החברה מלווה במגזר החרדי משרד הפרסום דמיון, במגזר הרוסי משרדה של מרינה זיידמן ואת הפאן של יחסי הציבור מעניק משרד מורל צור תקשורת, חברת TBWA DIGITAL מלווה את אקספון בתחום האינטראקטיב.