"ספיד סטיק", מותג הדאודורנטים המוביל בישראל, עולה בימים אלה, בקמפיין פרסומי המתחבר לטרנד ההתחממות הגלובאלית, בהשקעה מדווחת של כ-1,000,000 שקל.
את קמפיין הפרסום יוביל הסלוגן: "העולם מתחמם כדאי שתתכונן - ספיד סטיק הגנה מרבית 24/7". הקמפיין יעלה תחילה בשילוט חוצות ובשלב מאוחר יותר באינטרנט. שילוט החוצות יציג צילום של דאודורנט ספיד סטיק, הבוקע מתוך הקרח, ומשדר אוירה של קרירות ורעננות, כאשר לצידו מופיע סלוגן הקמפיין. משרד הפרסום: שלמור אבנון עמיחי.
לדברי נוגה בנר, מנהלת מותג "ספיד סטיק" בישראל: "המודעות בישראל לנושאי הסביבה בכלל, וההתחממות הגלובלית בפרט, גוברת והינה משמעותית. לתפיסתנו, לדאודורנט 'ספיד סטיק' כמותג מוביל, ישנו קשר ישיר לערכי הסביבה בה הוא חי, וחשוב להגיש זאת. מצאנו לנכון הן לחזק את המודעות לנושא הזה תוך שימוש בערכי המותג ספיד סטיק, והן לתזכר תוך כדי כך, את הערכים והצורך במותג אשר נותן מענה אישי לכל אחד מאיתנו שסובל מחום הקיץ, באמצעות הגנה מרבית נגד זיעה וריחות לא נעימים 24 שעות 7 ימים בשבוע".