חברת "פוקוס" עברה תהליך של מיתוג מחדש, על-ידי שינוי הלוגו, פרסומות בטלוויזיה, אתר אינטרנט משוכלל עם אפשרות לצפות בסרטוני וידיאו, ובסלולארי דור-3, בעלות של 3.5 מיליון שקלים.
לא עוד לוח פוקוס לוח רכב יד שנייה, אלא "פוקוס", מגזין בעל מגוון לוחות: לוח רכב פרטי, לוח שטח, לוח אופנועים, כלים שימושיים, ביגוד, הנעלה, מוצרי חשמל, טיפוח ועוד.
לדברי סמנכ"ל השיווק, גולן אטיאס: "המיתוג נעשה במטרה לפרוץ למעגלים נוספים מעבר לפרסום רכב, אלא כל מה שמתאים לגבר. עד כה פרסמו כל שבוע בתפוצה של 250,000 עותקים, בכל תחנות הדלק בארץ, 500 מפרסמים כגון: יבואני הרכב, חברות ליסינג, בעלי מגרשים ואנו מקווים להגדיל את כמות המפרסמים בתחומים מגוונים, לאחר שגילינו בסקר טי ג'י אי האחרון שיותר מ-150,000 גברים בשבוע קוראים פוקוס".