חברת האינטראקטיב נקסט אין מובילה לפרסום מבצע מיוחד של פרטנר לשיחות לחו"ל, סיסמת הקמפיין: "עם Orange תרגיש שייך בכל מקום בעולם".
חברת התקשורת פרטנר מדגישה את תפיסת הבינלאומיות שלה לקראת עונת התיירות ההולכת וקרבה בקמפיין אינטרנט חדשני וייחודי עבור חבילות שיחה בכל העולם במחיר משתנה וידוע מראש. את הקמפיין מובילה חברת הפרסום לאינטרנט נקסט אין.
לכבוד הקיץ והחגים יצרה חברת פרטנר ללקוחותיה חבילות מיוחדות עם תעריף קבוע מראש לשיחות לחו"ל. חברת פרטנר מציעה ללקוח השוהה בחו"ל 3 חבילות שיחה עם הארץ הכוללות שיחה נכנסת ויוצאת (חבילה של 60 דקות, של 200 דקות ושל 300 דקות) ובנוסף חבילה של 50 הודעות כתובות.
לצורך הקמפיין הוטס צוות להונגריה לצלם פינגווינים. לראשונה באינטרנט מוצג לגולש פינגווין אמיתי וחי שעומד על הבאנר ומציג בכל פעם מדינה שונה ממנה ניתן ליהנות מהטבת החבילות. הבאנרים מינימליסטים וממקדים את הגולש בפינגווין עצמו ובמסר "עם Orange תרגיש שייך בכל מקום בעולם".
הקמפיין יעלה החל מה 20/07 למשך כשבועיים.