X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קסראונד
▪  ▪  ▪

Intelligent Data Grid™ של קסראונד משפרת את הגישה לנתוני המנויים ומסייעת בהשקה מהירה של שירותים מותאמים אישית,
פלאפון תשתמש ב-IDG™ של קסראונד כדי לאחד את נתוני המנויים ובאופן זה לשפר באופן דרמטי את הרווחיות ואת הזמן הנדרש עד להשקה של שירותים קיימים ושירותים חדשים מוסיפי ערך.
חברת קסראונד (Xeround, Inc.), המפתחת של גריד הנתונים המבוזר (Distributed Data Grid), הראשון בתעשייה שהינו בעל יכולות וירטואליזציה, הודיעה היום כי פלאפון, ממפעילות התקשורת הסלולריות המובילות של ישראל, בחרה ב-Xeround Intelligent Data Grid™. פלאפון תשתמש ב-IDG™ של קסראונד כדי לאחד את נתוני המנויים ובאופן זה לשפר באופן דרמטי את הרווחיות ואת הזמן הנדרש עד להשקה של שירותים קיימים ושירותים חדשים מוסיפי ערך.
פלאפון, חלוצת השוק הסלולרי בישראל עם למעלה מ-2.6 מיליון מנויים, מציעה שירותים מתקדמים רבים. החברה נדרשה לפתרון שיאפשר לה לבנות מודלים על סמך נתוני המנויים, לתחזק את הנתונים ולהרחיבם למספר גדל והולך של שירותים מוסיפי ערך. IDG™ של קסראונד נבחרה כדי ליצור מקור יחיד ומאוחד של נתוני מנויים, ועל ידי כך לפשט במידה רבה את ניהול המידע הנדרש לשירותים הניתנים על ידי החברה.
"פלאפון מחויבת לספק למנוייה חוויית לקוח ייחודית ואת השירותים החדשניים ביותר בשוק הישראלי," אמר אילן אלתר, מנהל היישומים הסלולריים בפלאפון. "התוכנה של קסראונד מספקת לנו את היסודות עליהם נוכל לנהל את כל מידע המנויים ולשפר את אספקת השירותים ואת יכולתנו לחדש".
IDG™ של קסראונד מספקת לפלאפון את הגמישות הדרושה כדי לתחזק ולפרוס שירותים מבלי להתחשב בממשק היישומים תוך שימוש בטכנולוגית N-Way Access הראשונה בתעשייה המאפשרת גישה וירטואלית לנתונים. הודות למנגנונים ייחודיים להתרחבות מקוונת, קסראונד גם מאפשרת לפלאפון לנהל עומסים מבלי להשבית את המערכת ומבטיחה תגובה בזמן אמת היוצרת חוויית שימוש מיטבית ואישית.
"פלאפון המחישה מחויבות בלתי מתפשרת לצורכי לקוחותיה ואנו שמחים להיות חלק מהתהליך המתמשך שלה", אמרה שרלוט ירקוני, מנכ"ל קסראונד. "יכולתו של המפעיל לנהל באפקטיביות את נתוני לקוחותיו היא גורם מבדל מרכזי ביצירת הכנסות גבוהות".
אודות קסראונד
קסראונד, אינק. היא חברת תוכנה המספקת גריד נתונים (Intelligent Data Grid™) חכם, ניתן להרחבה מקוונת המאפשר השקה מהירה של שירותים חדשים. כיום, לאחר שלוש שנים של מחקר ופיתוח, קסראונד מספקת את גריד הנתונים המבוזר הראשון בתעשייה שמציע יכולות אמיתיות של וירטואליזציית נתונים ובכך מבטל למעשה את התלות בין נתונים ליישומים. קסראונד יושבת בבלוויו, וושינגטון ומרכז המחקר והפיתוח שלה בישראל. למידע נוסף, בקרו ב- www.xeround.com.

תאריך:  28/07/2008   |   עודכן:  28/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il