לציון 75 שנה למותג לקוסט, חטיבת הבישום לקוסט מעלה קמפיין אינטראקטיבי חדשני, אשר משתמש במנוע החיפוש של גוגל כזירת המשחק.
המשחק, בסגנון "חפש את המטמון" הוא משחק אינטראקטיבי - חידת שרשרת, אשר מאפשר למתמודדים לענות על חידות בנושא ענף הטניס והמותג לקוסט. כל השאלות, הרמזים והתשובות לשאלות יהיו פזורים באתר המיוחד שנבנה ללקוסט ובמנוע החיפוש של גוגל, באמצעות תוצאות חיפוש אובייקטיביות וקישורים ממומנים.
הראשון שיפתור נכונה 10 שאלות יזכה בכניסה למשחק הגמר של ה-US OPEN בניו יורק בחודש ספטמבר (כולל טיסה זוגית ואירוח).
הקמפיין ימשך בשני גלים נוספים: בינואר עם משחקי ה- AUSTRELIAN OPEN ובמאי עם משחקי ה-ROLAND GAROSS.
זו הפעם הראשונה שקמפיין אינטרנט מתרגם את שיטת "חפש את המטמון" המוכר אל תוך הפלטפורמה הפופולרית של גוגל.
סך ההשקעה בקמפיין 800 אלף שקלים והיא כוללת את ההשקעה בבניית האתר, קמפיין באנרים באינטרנט בשלושת הגלים ושווי הפרסים.
אל אתר המבצע ניתן להגיע בכתובת
www.lacoste75.co.il.
המשחק הראשון יופיע באתר עד 21/8.
על רעיון פיתוח המשחק אחראית קבוצת האינטראקטיב WEBSENSE.