הפרזנטורים שנבחרו לקמפיין: אילן פיבקו, מיכל קימל אשכולות ושאול יסקי - אדריכלים מובילים בישראל.
חברת "נגב" עולה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת ספריית הריצוף הראשונה מסוגה בעולם 2nd Floor by Negev - (סקנד פלור). הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה בערוצים המסחריים 2 , 10 ו-9 וכן, מודעות בעיתונות הארצית ומגזינים.
הסרטון יעלה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & וורשבסקי, בהשקעה של מיליון וחצי דולר תחת הסלוגן: "העיצוב בישראל עולה קומה".
לראשונה בישראל ובאופן חריג, נבחרו אדריכלים מובילים בתחומם, להציג את הקמפיין: אילן פיבקו, מיכל קימל אשכולות ושאול יסקי יובילו את הקמפיין.
אבי מוטולה מנכ"ל נגב: "הקמפיין הינו שלב נוסף באסטרטגיית החברה לחזק את מובילותה ולהרחיב את פעילותה בשוק היוקרה בישראל. הייחוד במהלך הוא, שהחברה, המחזיקה את הרשת הקמעונאית הגדולה בתחומה, מציעה למגזר המקצועי (אדריכלים, מעצבים) וללקוחותיה, חווית קניה ייחודית ושירות ברמת בוטיק. בחרנו להציג זאת, באמצעות אנשי המקצוע המובילים בתחום".
בספריה מוצגים החידושים האחרונים בתחום הריצוף והיא "חדר המידע" האולטימטיבי של כל מי שעוסק בתחום, היא המשרד הפרטי של כל אדריכל ומעצב והיא הפלטפורמה הנוחה והמקצועית ביותר לכל מפגש בין לקוח ואדריכל או לקוח ואיש צוות מקצועי של נגב.
www.negev-new.co.il.