למהלך חברו כ-1,000 משווקי מחשבים ורשתות השיווק המובילות.
מיקרוסופט ישראל השיקה קמפיין שיווקי בהשקעה של מיליון שקלים שיתמקד בהוזלת מחירה של חבילת Office 2007 הביתית (Office Home & Student 2007) בשיעור של למעלה מ-50%, ממחיר מומלץ לצרכן של 850 שקלים למחיר של 399 שקלים. ישראל מצטרפת בכך למהלך בינלאומי של מיקרוסופט העולמית שמיושם עתה בעשרות מדינות ברחבי העולם.
במסגרת המהלך השיווקי החדש מיקרוסופט עולה בקמפיין אונליין ממוקד באתרי מכירות של מחשבים וחומרה, אתרי השוואת מחירים ואתרים שקהל היעד שלהם הוא תלמידים וסטודנטים. כמו כן, משיקה החברה מיני סייט ייעודי לקמפיין בכתובת:
www.microsoft.com/israel/office/3in1. את פעילות האונליין, הקמת האתר, באנרים, תכנון ופריסת המדיה מבצעת חברת מקאן דיגיטל. בנוסף, במסגרת המהלך החדש מבצעת מיקרוסופט מהלך של קד"מ בנקודות המכירה, הגדלת נראות ושילוט בשיתוף עם חברת הפרסום וקד"מ של קרן אנקונה.
למהלך השיווקי חברו בישראל כ-1,000 משווקי מחשבים ורשתות שיווק גדולות ברחבי הארץ, ביניהם: אופיס דיפו, באג, מגה, אייבורי, KSP ,DMO ואחרים.
חבילת Office Home & Student כוללת 4 יישומים: Word ,Excel ,PowerPoint והמחברת הדיגיטלית OneNote. הגרסא מיועדת לשימושים פרטיים בלבד.