קרן מור ויובל סגל, הפרזנטורים של לאומי קארד, החלו לככב גם בקמפיין האינטראקטיב הייחודי של החברה לכרטיס האשראי Multi. הקמפיין, באמצעות חברת arc אינטראקטיב מקבוצת arc worldwide, עלה בהשקעה של כ-600,000 שקל. הקמפיין מציג סיטואציות קומיות הממחישות את הצורך לקבל מסגרת אשראי נוספת ובדרך זו מציג את יתרונותיו של כרטיס ה-Multi.
הקמפיין פונה לגולשים בשפה הומוריסטית ומפנה למיני סייט בו רואים את קרן מור ויובל סגל אזוקים, בעודם מנסים להגיע למוצרים שונים שהם מעוניינים לרכוש. בדרך קריאטיבית זו נחשפים הגולשים לצורך לכרטיס המולטי ובמסגרת אשראי נוספת, תוך שימת דגש על ערכי לאומי קארד המציגים פתרונות חכמים בחיים האמיתיים, ללקוחותיה.
כרטיס לאומי קארד Multi מאפשר לכל לקוחות הבנקים מסגרת אשראי נוספת שאינה קשורה לחשבון הבנק המקורי, עמלה תקופתית אחת בלבד וריבית קבועה מראש, מסלולי הטבות אטרקטיביים וכן אפשרות להחליט כמה ומתי לשלם בכל חודש.