X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המשרד לענייני גמלאים
▪  ▪  ▪

המשרד לענייני גמלאים, בראשות השר רפי איתן, יזם את הקמתו של המרכז הארצי למיצוי זכויות גמלאים. החל מהיום (יום ב'), ציבור הגמלאים ובני משפחותיהם יוכלו לפנות במגוון של תחומים ולקבל הכוונה וליווי על ידי אנשי המרכז עד לפתרון פניותיהם במספר כוכבית 8840.
לראשונה בישראל מוקם על ידי המשרד לענייני גמלאים מרכז למיצוי זכויות גמלאים. אנשי המרכז יתנו מענה לפניות של גמלאים ובני משפחותיהם, יפנו אותם למומחים וליועצים מקצועיים וילוו את הפונים עד לקבלת התשובה. הפניות למרכז מתקבלות באמצעות: טלפון, פקס, דואר ודואר אלקטרוני. לב המרכז הינו המוקד הטלפוני, אשר ייתן מענה ב-5 שפות (עברית, ערבית, אנגלית, אמהרית ורוסית) במספר כוכבית 8840. המוקד פועל בימים א'-ה', בין השעות: 08:00-20:00.
השר לענייני גמלאים רפי איתן: "אני מברך על כך שאחרי תלאות רבות של בירוקרטיה ואישורים, הקמנו את המרכז, אשר יאפשר לכל גמלאי, זקן וניצול שואה באשר הוא, לברר ולהתעדכן לגבי המגיע לו בזמן אמיתי. לא עוד יועברו השואלים מטלפון אחד למישנהו ומפקיד זה לאחר. במספר טלפון אחד קליט וזמין יבררו כל שאלה או בקשה וייענו במהירות האפשרית ובדיוק המירבי".
מנכ"ל המשרד לענייני גמלאים, ד"ר אבי ביצור: "בימים אלה אנחנו מציינים שנה למועד הקמתו של המשרד לענייני גמלאים ואין דרך טובה יותר מלהעניק כתובת לכל גמלאי בישראל, אשר בה יינתן מידע אמין ויעיל למיצוי זכויותיו. המרכז הינו לב הפעילות של המשרד לענייני גמלאים למען ציבור הגמלאים והקשישים בישראל".
מטרת המוקד הטלפוני היא להוות מרכז לטיפול בפניות ציבור הגמלאים והקשישים ובני משפחותיהם, בכל הנוגע לשירותים המוסדיים והקהילתיים שלהם הגמלאים זכאים. במסגרת זו יספק המרכז מענה לפניות שעניינן בקשת מידע בנושאים שונים ויספק טיפול מיידי בפניות הדורשות זאת: בירור זכויות הגמלאים ברשויות הממשלה, שאלות על זכויות ניצולי שואה, זכויות בנוגע לשירותי סיעוד, מידע הנוגע לביטוח הלאומי, שירותי רווחה, שאלות בנושאי בריאות ועוד.
המוקד הטלפוני הוקם על ידי חברת בינת סמך ויאוייש על ידי אנשים מקצועיים ומיומנים: בוגרי לימודי פסיכולוגיה ועבודה סוציאלית, דוברי שפות, שנבחרו בקפידה על-פי פרמטרים של מקצועיות, רגישות וסבלנות. זאת, לשם קליטת הפניות, תיעודן, סיווגן, טיפול בהן ומעקב אחר המשך הטיפול. כמו כן, המוקד ינהל פעילות של מחקר וניתוח הפניות, עיבוד נתונים שייאספו על בסיס הפניות ויספק דוחות לפי חיתוכים שונים. היועצים של המוקד הטלפוני הם מומחים לתחומים ספציפיים, אשר יתנו מענה ישיר במידת האפשר או שילוו את תהליך מתן הפתרון לפנייה. עלות ההשקעה בהקמת ובתפעול המוקד הטלפוני היא כשלושה מיליון שקלים.
תחילת פעילותו של המרכז תלווה בקמפיין ארצי ברדיו, באינטרנט ובעיתונות, כשמטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות למרכז הארצי למיצוי זכויות גמלאים בקריאה "כוכבית 8840 כל הפתרונות לגמלאים במספר טלפון אחד". כמו-כן יוקם אתר אינטרנט ייעודי בכתובת: www.gimlaim.gov.il.
המרכז למיצוי זכויות גמלאים מאפשר פנייה בעזרת דרכי התקשרות שונות:
טלפון: כוכבית 8840.
כתובת למשלוח דואר: ת.ד 13034 תל-אביב.
פקס: 03-6442572.
דואר אלקטרוני: infogimlaim@pmo.gov.il.

תאריך:  11/08/2008   |   עודכן:  11/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il