X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרינסטון ריוויו
▪  ▪  ▪

ייל, הרוורד ו-9 מוסדות אקדמאיים נוספים קיבלו ציון "מושלם" בקטגורית הדירוג "הירוק"- שמירה על איכות הסביבה, בדירוג "368 מוסדות הלימוד הטובים ביותר בארה"ב" לשנת 2008 של פרינסטון ריוויו. הדירוג "הירוק" שולב השנה לראשונה כחלק מקידום מגמה ירוקה באוניברסיטאות והוא נבנה בשיתוף עם ארגון סביבתי בשם Eco-America. הדירוג "הירוק" נקבע על בסיס שקלול של איכות החיים וגישה לסביבה בקמפוס יחד עם היקף ומספר הקורסים והתוכניות למדעי הסביבה. המוסדות הנוספים בקטגוריה זו הם: האוניברסיטה של מדינת אריזונה, Bates College, אטלנטה קולג', אוניברסיטת Emory, ג'ורג'יה-טק, SUNY Binghamton, האוניברסיטה של ניו-המפשיר, אוניברסיטת אורוגון, אוניברסיטת וושינגטון.
דב שליט, מנהל השלוחה הישראלית של פרינסטון ריוויו הסביר כי הוספת הדירוג הירוק השנה נצביע על החשיבות של נושא האקולוגיה בימינו הן עבור גופים ציבוריים והן עבור הסטודנטים. לדבריו יותר ויותר צעירים רוצים ללמוד ולעסוק בתחומי סביבה והעולם האקדמי מגיב בהתאם ומתאים עצמו למציאות החדשה.
פרינסטון ריוויו, הידועה בפרסום מדרגים שנתיים של המוסדות האקדמאים בארה"ב, פרסמה בשבוע שעבר את הספר "368 מוסדות הלימוד הטובים ביותר בארה"ב". הספר מדרג את מוסדות הלימוד לפי 62 קטגוריות שונות ובכל קטגוריה מופיעים 20 המוסדות המובילים. 368 המוסדות הטובים ביותר נבחרו מבין למעלה מ-2000 מוסדות לימוד אקדמאיים בארה"ב והמדרג מבוסס על סקר שנערך בקרב למעלה מ-120,000 סטודנטים אשר התבקשו לענות על 80 שאלות. זו השנה ה-17 ברציפות שפרינסטון ריוויו מפרסמת מדרג זה.
בדירוג זה נמצא כי "הזדמנויות הקריירה הטובות ביותר" מחכות לבוגרי אוניברסיטת Northeastern ו"חווית הלימוד הטובה ביותר" ניתן להשיג באוניברסיטת Stanford. לסטודנטים המעוניינים להעביר את תקופת לימודיהם במסיבות כדאי לשקול לימודים באוניברסיטה של פלורידה אשר דורגה במקום הראשון בקטגוריה "בית הספר למסיבות". לחובבי פעילות ספורטיבית מומלץ לשקול לפנות לאוניברסיטת Notre Dame אשר דורגה במקום הראשון בקטגוריה "השתתפות בספורט" או לאוניברסיטה של מרילנד שזכתה בקטגוריה "מתקני ספורט טובים". סטודנטים הזקוקים לסיוע כלכלי רצוי שיפנו לאוניברסיטת פרינסטון שדורגה במקום הראשון בקטגוריה זו, בנוסף אוניברסיטת פרינסטון זכתה בקטגוריה של "הקמפוס היפה".
קטגוריות נוספות שדורגו הן "גיי-פרנדלי", למקום הראשון הגיע Emerson College; גיוון סטודנטיאלי הטוב ביותר נמצא ב-CUNY/Baruch College; בקטגוריה "הכי ידידותי מבחינת גזע/מעמד" נבחר Pitzer College; "ליברליות בקרב סטודנטים" - Occidental College; הסטודנטים ב-Lewis & Clark College נמצאו "הכי פחות דתיים"; Texas A&M University מחזיקה בקטגוריה של "שמרנות בקרב סטודנטים" ו-American University מחזיקה בקטגוריה של "מעורבות פוליטית".
דב שליט, מנהל השלוחה הישראלית של פרינסטון ריוויו, אמר "דירוגי האוניברסיטאות לתואר ראשון או שני, מהווה שיקול קריטי עבור סטודנטים בבחירת מוסד לימודים. הסטודנטים שמים דגש על הנושאים שמעניינים אותם בדירוג, לדוגמא אקדמיה, קריירה ואחרים, כדי לבחור את האוניברסיטה שהכי מתאימה להם. מהצד השני האוניברסיטאות עושות כל מאמץ כדי "להיראות טוב" בעיני הסטודנטים. לכן, הדירוגים מעודדים את האוניברסיטאות לפעול ללא הפסק לשיפור רמת הלימודים והתנאים הסביבתיים בקמפוסים במטרה למשוך אליהם את הסטודנטים הטובים ביותר. בסופו של דבר, הדירוגים הם כלי מצוין בפיתוח הלימודים האקדמיים בארה"ב".
אודות פרינסטון ריוויו:
The Princeton Review מובילה עולמית בתחום ההכנה למבחני קבלה למוסדות אקדמיים ומוציאה לאור סדרת ספרי הכנה ומידע לקראת לימודים אקדמאים במילוני עותקים. החברה הוקמה ב-1981, כאשר הייתה הראשונה בתחום ההכנה למבחנים, והיום פועלת ביותר מ-500 מוקדים ברחבי העולם. החברה נסחרת בנאסד"ק תחת הסימול (REVU).
השלוחה הישראלית של The Princeton Review פועלת בישראל משנת 2002. השלוחה בישראל מציעה קורסי הכנה למבחני קבלה למוסדות אקדמיים כגון: GMAT ,SAT ,GRE ו-TOEFL במרכזי ההדרכה בתל אביב, חיפה, באר שבע וירושלים.

תאריך:  17/08/2008   |   עודכן:  17/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il