קליית גת, הנמצאת בבעלות ליימן שליסל ומובילה את שוק הפיצוחים הישראלי, עולה בקמפיין אינטרנט. קמפיין זה הוא מהלך שיווקי נוסף אותו עושה החברה במסגרת כניסתה לתחום הבריאות ובמטרה לחזק ולהדגיש את התועלות הבריאותיות הגלומות בסוגי הפיצוחים השונים.
הקמפיין באמצעות יורו ישראל, ימשך כשבועיים ויכלול באנרים ומיניסייט במדורי האולימפיאדה והבריאות. היקף הקמפיין כ-200,000 שקלים, הסיסמא שתלווה אותו: "קליית גת - מחקרים מוכיחים שגם פיצוחים טובים לבריאות".
איציק שמואל, מנהל השיווק של קליית גת מציין כי קליית גת, היא היחידה בתחום הפיצוחים הפועלת שיווקית מול צרכניה הסופיים. הקמפיין הנוכחי הוא חלק ממהלך שיווקי נרחב אליו נכנסה קליית גת, במסגרתו גם השיקה החברה אריזות חדשות עליהן מובאים לצרכן בהדגשה הערכים התזונתיים של כל סוגי הפיצוחים. שמואל מוסיף ומציין כי הצרכן הישראלי נחשב לצרכן נבון ומתוחכם המכיר בחשיבותם ויתרונותיהם של מוצרי מזון איכותיים ובריאים. בקליית גת הבינו שמגמת הבריאות במוצרי המזון, אינה יכולה לפסוח על עולם הפיצוחים ובהתאם לכך פועלת החברה.
על חברת ליימן שליסל
ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על-ידי ליימן שליסל ניתן למנות בין השאר גם את: מנטוס, צ'ופה צ'ופס, הלס, פררו רושה, וורטר, טופיפי, מרסי, סמינט, קינדר, לואקר, ג'נרל מילס, הוט פופ, קליית גת, קלפני, לחמי ועוד. בחברה מועסקים כ-400 עובדים ובעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.
קרדיטים:
- מנהל קריאטיב: אופיר מירב.
- מעצבים: נעם דויד, אור ברמס.
- מנהלת מחלקת לקוחות: דנה לופבן.
- מנהלת פלנינג: אסתי תשובה.