X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
עדי אדרי דוא"ל סנדיק קומיוניקיישן - יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת ליימן שליסל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

קליית גת, הנמצאת בבעלות ליימן שליסל ומובילה את שוק הפיצוחים הישראלי, עולה בקמפיין אינטרנט. קמפיין זה הוא מהלך שיווקי נוסף אותו עושה החברה במסגרת כניסתה לתחום הבריאות ובמטרה לחזק ולהדגיש את התועלות הבריאותיות הגלומות בסוגי הפיצוחים השונים.
הקמפיין באמצעות יורו ישראל, ימשך כשבועיים ויכלול באנרים ומיניסייט במדורי האולימפיאדה והבריאות. היקף הקמפיין כ-200,000 שקלים, הסיסמא שתלווה אותו: "קליית גת - מחקרים מוכיחים שגם פיצוחים טובים לבריאות".
איציק שמואל, מנהל השיווק של קליית גת מציין כי קליית גת, היא היחידה בתחום הפיצוחים הפועלת שיווקית מול צרכניה הסופיים. הקמפיין הנוכחי הוא חלק ממהלך שיווקי נרחב אליו נכנסה קליית גת, במסגרתו גם השיקה החברה אריזות חדשות עליהן מובאים לצרכן בהדגשה הערכים התזונתיים של כל סוגי הפיצוחים. שמואל מוסיף ומציין כי הצרכן הישראלי נחשב לצרכן נבון ומתוחכם המכיר בחשיבותם ויתרונותיהם של מוצרי מזון איכותיים ובריאים. בקליית גת הבינו שמגמת הבריאות במוצרי המזון, אינה יכולה לפסוח על עולם הפיצוחים ובהתאם לכך פועלת החברה.
על חברת ליימן שליסל
ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על-ידי ליימן שליסל ניתן למנות בין השאר גם את: מנטוס, צ'ופה צ'ופס, הלס, פררו רושה, וורטר, טופיפי, מרסי, סמינט, קינדר, לואקר, ג'נרל מילס, הוט פופ, קליית גת, קלפני, לחמי ועוד. בחברה מועסקים כ-400 עובדים ובעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.
קרדיטים:
  • מנהל קריאטיב: אופיר מירב.
  • קופי: עידן גביש.
  • מעצבים: נעם דויד, אור ברמס.
  • תקציבאית: מאיה קאופמן.
  • סופרוויזרית: סיון דורות.
  • מנהלת מחלקת לקוחות: דנה לופבן.
  • פלנר: מידד בר לב.
  • מנהלת פלנינג: אסתי תשובה.

תאריך:  17/08/2008   |   עודכן:  17/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il