לקראת ראש השנה, לאומי קארד מציעה כרטיס שי נטען ייחודי (Giftcard), שהוא כרטיס מתנה לחג הכולל אפשרות מימוש בכ-30 רשתות מובילות, ובנוסף גם בצימרים, מסעדות, אתרי ספא ואטרקציות. הכרטיס נותן לעובדים גמישות בבחירת המתנות המתאימות בדיוק לצורכיהם ולטעמם האישי.
כרטיסי השי נטענים בסכומים שבין 100-1000 שקל, כאשר מקום העבודה נהנה ממחיר מוזל בשל קנייה מרוכזת של הכרטיסים, בעוד העובדים נהנים מערכם הכספי המלא. העובדים יכולים לשלם במעמד הקנייה כל סכום שרוצים, גם אם הוא נקוב באגורות, ולהתעדכן בכל עת על יתרת הסכום שנותרה להם באמצעות אתר הבית של לאומי קארד -
www.leumi-card.co.il, או באמצעות מענה קולי במוקד החברה.
העובדים בוחרים: מביקור בקולנוע, דרך נופש ועד אופנה
בין האטרקציות בהן ניתן לממש את הכרטיס: קומפלקס בתי הקולנוע סינמה סיטי בצומת גלילות, הלונה פארק בתל-אביב, הסופרלנד בראשון-לציון, הצפארי בתל אביב ואבו קייק בפארק הירדן. כמו-כן, ניתן לבחור מתוך עשרות מסעדות, צימרים ומועדוני ספא ברחבי הארץ ולהזמין נופש במלון באמצעות חברת קשרי תעופה.
רשימת הרשתות כוללת את: קסטרו, גולף, הום סנטר, אייס, המשביר, H&O, פוקס, סטימצקי, הוניגמן, ורדינון, א.ל.מ, סולוג, TNT, בלו בירד, ספורט ורטהיימר, גראס, ללין, גלי, פולגת, אינטימה, לודז'יה גוטקס, ילדותי, קרוקר, מתאים לי ועוד.
הכרטיס האלקטרוני החזיר את בטחון הארגונים והעובדים במתנות הכספיות. על-פי סקר שערכה לאומי קארד, מרבית העובדים בישראל מעדיפים לקבל לחג כרטיס שי או נופש. לדברי אריה היילוייל מנכ"ל לאומי קארד, "כרטיסי ה-Giftcard לקחו את התווים המסורתיים צעד קדימה בהיותם נוחים יותר לשימוש והם זוכים לפידבק מצוין מצד העובדים ומצד הארגונים. זוהי מתנה שמשאירה לעובדים חופש בחירה נרחב על-פי צורכיהם וטעמם האישי ובמקביל מספקת את הנוחות של כרטיס אשראי".
היילוייל: "לפני כשלוש שנים חלה ירידה בשימוש בתווי השי מנייר, בין היתר בגלל הבלאי שאפיין את תווי הנייר. עם כניסתם לשוק של כרטיסי השי האלקטרוניים, שעומדת מאחוריהם חברת כרטיסי אשראי, חזר בטחון של המקומות העבודה והעובדים במתנה הכספית".