X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם משרד הכרטיסים לאן
▪  ▪  ▪

43 שנה אחרי שממשלת ישראל מנעה את הגעת הביטלס לישראל, מכריז היום פול מקרטני על מופע ה'ידידות לפני הכל' שלו בישראל. חודשים של ספקולציות קדחתניות מגיעים סוף סוף לסיומם כשכוכב המוזיקה הנערץ ביותר מכריז שיופיע לראשונה בחייו בתל אביב, ישראל, ביום חמישי, 25 בספטמבר 2008. המופע הוא חלק מסדרת מופעים בודדים ומיוחדים שביצע פול השנה במקומות בהם לא ביקר מעולם. ישראל תזכה סוף סוף להזדמנות לחוות לילה של מוזיקה והיסטוריה בסגנון 'מאקה'; הלילה לו ציפתה במשך עשורים.
פול מקרטני מחזיק בעקרונות הידידות - נאמנות וכבוד - ומופע ה'ידידות לפני הכל' הוא הזדמנות לתת לאנשים לחגוג את הערכים האלו בזמן שהם חווים לילה בלתי נשכח של כיף ורוקנרול.
לקראת נסיעתו הראשונה לתל אביב אמר פול, "שמעתי כל כך הרבה דברים נהדרים על תל אביב וישראל, אבל לשמוע זה דבר אחד ולחוות את זה בעצמך זה דבר אחר. אנחנו מתכננים לעשות חיים בערב נהדר עם התל אביבים, ואנחנו כבר מתים לצאת לשם ולנגן".
פול מקרטני כמעט ביקר בישראל בשתי הזדמנויות קודמות. הראשונה הייתה עם הביטלס בשיא הביטלמניה באמצע שנות השישים, אך בגלל מצבה הכלכלי של המדינה בזמנו, האמרגן לא הצליח לגייס את הסכומים הנדרשים. הוא פנה לוועדה ממשלית בבקשת עזרה אך בקשתו נדחתה מחשש שהביטלס עלולים להשחית את הנוער. חלק מחברי הוועדה גם סברו שהביטלס לא עמדו בסטנדרטים אמנותיים נאותים! הפספוס השני היה עם להקת כנפיים בשנות השבעים המאוחרות, כשהופעות מתוכננות בוטלו עקב בעיות באתר ההופעה.
מוקדם יותר השנה, במהלך ביקור בליברפול, התנצל שגריר ישראל בבריטניה רון פרוסור בפני הביטלס על 'אי-ההבנה'. במכתב רשמי הוא כתב: "אין ספק שהייתה זו החמצה גדולה למנוע מאנשים כמוכם, שעיצבו מחשבה של דורות, להגיע לישראל להופיע".
2008 כבר ראתה את פול מקרטני מופיע במספר מופעים בודדים, שיצרו כותרות בינלאומיות והביאו אותו למקומות בהם לא היה מעולם. ביוני הוא זכה לקבלת פנים של גיבורים כשהקפיץ את העיר ליברפול בהופעתו באצטדיון אנפילד, כחלק מחגיגות העיר לכבוד הכתרתה כבירת התרבות של אירופה. מספר שבועות לאחר מכן ביצע פול הופעה מרהיבה בחינם, 'מופע העצמאות', בפני למעלה מ-350,000 צופים בככר העצמאות של קייב. המופע היה אירוע המוזיקה הגדול ביותר בהיסטוריה של אוקראינה.
חודש יולי הביא את פול לעיר קוויבק-סיטי לעוד אירוע אדיר שעלה לכותרות, כשניגן בפני 300,000 אנשים בפארק הלאומי של העיר, "מישורי אברהם," כחלק מחגיגות 400 שנה להיווסדה של קוויבק. פול גם מצא את הזמן (למרות שרק בקושי!) להצטרף לבילי ג'ואל על הבמה ל"הופעה האחרונה באצטדיון שיאה" ביולי, שהייתה ההופעה האחרונה אי-פעם באצטדיון הניו-יורקי המפורסם. הביטלס הייתה הלהקה הראשונה שהופיעה באצטדיון שיאה בשנת 1965, הופעה שנחשבת הופעת רוק האצטדיונים הראשונה בהיסטוריה. אחרי ההופעה בשיאה אמר פול, "זה היה אדיר לסגור את המעגל, להתחיל כאן עם הביטלס ואז לסיים הפעם עם "Let it Be".
אם מחברים את מספר הצופים בשלוש ההופעות המיוחדות האחרונות יחד, פול הופיע הקיץ בפני למעלה מ-650,000 אנשים, שזה כמו למלא את אולם ה-O2 Arena בלונדון 36 פעמים.
  • כרטיסים - עמידה בדשא:
מחיר רגיל - 490 שקלים. ועדים, מוסדות, חיילים - 450 שקלים.
  • כרטיסי ישיבה בטריבונות: 125 מטר משני צידי הבמה:
סך-הכל יוצאו למכירה: 5,154 כרטיסים. מחיר 1500 שקלים.
  • חבילת VIP:
סך-הכל 1,200 כרטיסים מחיר: 5000 שקלים - כרטיסים אלה לא יוצאו למכירה בקופות הכרטיסים. חבילת ה-VIP תכלול אוהל מהודר מאחורי הקלעים בו תוגש ארוחת ערב, בר משקאות חופשי, אזור ישיבה מתוחם - 75 מטר מבמת המופע, בר משקאות בגב טריבונת הישיבה ועוד. חבילה זו תימכר על-ידי המפיקים בלבד.
  • שעות הפתיחה של משרד הכרטיסים לאן:
  • ימים א' - ה', 22:00-09:00.
  • יום ו' - 22:00-09:00.
  • שבת - 22:00-12:00.
אתר האינטרנט של לאן: www.leaan.co.il.
טלפון: כוכבית 8584.
להפקת המופע בישראל חברו:
  • זרזבסקי הפקות - דודו ובועז זרזבסקי שהפיקו בישראל הופעות בינלאומיות שונות כמו דניאלה מרקורי, פאקו דה לוסייה, לורין היל, אריקה באדו, איאן בראון וכן פסטיבלים ואירועים מקומיים כגון פסטיבל הג'אז באילת, פסטיבל ים המלח, פסטיבל מוסיקת עולם ואחרים.
  • מרקט קינג - דדי ניצני: שמתמחים בהפקת פרויקטים מורכבים ייחודים בישראל ובעולם בתחום האירועים הציבוריים והפרטיים למגזר העסקי הבכיר.
  • Rainbow תעופה - יקיר שעשוע: איש עסקים ישראלי המתמחה בתחום האבטחה, נדל"ן, תעופה ומימון פיננסי. זוהי מעורבותו הראשונה בפרויקט בתחום הבידור בישראל לאחר שהיה מעורב בפרויקטים בתחום תרבות הפנאי בארצות הברית.
דודו זרזבסקי מפיק המופע בישראל: "חלום רב שנים של מאות אלפי מעריצים. הופעה 'של פעם בחיים'. פול מקרטני האיש בעל הקריירה האגדית בהופעה בארץ, פיסת היסטוריה שתתגשם ב-25 בספטמבר".
יקיר שעשוע שותף להפקת המופע: "הבאתו של פול מקרטני לישראל מהווה תיקון היסטורי, לפני 43 שנה אמורה הייתה הלהקה האגדתית הביטלס להגיע לישראל והדבר נמנע ממנה תחת הטיעון 'הרס תרבות הנוער בישראל'. זוהי הפעם הראשונה בה אני משקיע ומעורב בתחום הבידור בארץ. זהו כבוד גדול עבורי להיות שותף לפרויקט הגדול והמורכב ביותר שהיה אי פעם בישראל".

תאריך:  27/08/2008   |   עודכן:  27/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל דקל
- הודעה מטעם רשת דומינו'ס פיצה
ימית ניסנוב
- הודעה מטעם חברת בי.אס.פי
אפרת קנר
- הודעה מטעם חוות מצפה הימים
עודד מזרחי
- הודעה מטעם גלריה Droval
שרון דהאן
- הודעה מטעם עיריית עכו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il