חברת TOOLBOX המתמחה בעיצוב והפקת נקודות מכירה משיקה מחלקה חדשה המתמחה בעיצוב, הפקה והקמה של נקודות מכירה המשלבות טכנולוגיות של הקרנה, סאונד וריח באלמנטים שונים בנקודת המכירה.
לדבריו של רונן אברך מנכ"ל החברה: "הדיגיטל הוא התחום המתפתח ביותר בתחום נקודות המכירה. את הדחיפה החזקה ביותר לתחום נתנה הירידה החדה במחירי החומרה והמסכים והפיתוח של תוכנות המאפשרות שליטה וניהול מרחוק. נקודת המכירה הדיגיטאלית מאפשרת לחברות לשלב את נקודת המכירה באופן מושלם בקמפיינים שיווקיים בכלל וטלוויזיוניים בפרט".
המשווקים מחפשים היום להביא את המסר בצורה מושלמת לנקודת המכירה ולהעביר חוויה חושית שאף מדיום אחר לא יכול להעביר. תחום הדיגיטל דורש התמחות בחומרות השונות - מסכים, מקרנים, אמצעי אודיו ואמצעי פיזור ריח, בתוכנות הניהול השונות ובאינטגרציה העיצובית וההפקתית של האלמנטים השונים.
לאחרונה עיצבה והפיקה חברת TOOLBOX עמדות קד"מ דיגיטאליות המיועדות לקידום מותגי חברת קוקה קולה בבתי מלון ברחבי הארץ. פרויקט נוסף אותו עיצבה והפיקה החברה לאחרונה הוא עמדות קד"מ דיגיטליות לנקודות מכירה המיועדות להשקת ליין המוצרים החדשים של וזלין בישראל.