REPLAY, מותג האופנה האיטלקי עולה בקמפיין לעונת סתיו-חורף 2008-9, בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקלים.
הקמפיין רחב ההיקף לעונת החורף הקרובה יעלה בשלטי חוצות ומודעות בעיתונות היומית ומגזיני הלייף סטייל, כאשר יציג סדרת מודעות הכוללת חבורת דוגמנים ודוגמניות, לצד אינדיאנים אותנטיים ומצולם באווירה מדברית.
עדי שפריר, מנהלת שיווק "REPLAY" בישראל, מוסרת: "קמפיין החורף שלנו מציג קולקציית חורף המאופיינת בשילוב מדויק של תום ואופנה בוהמית. אם בתקופה האחרונה, נשים היו צריכות ללבוש ג'ינסים צמודים על-מנת להיחשב לטרנדיות ומבינות באופנה, היום בריפליי ניתן למצוא מגוון רחב של גזרות אחרות המזכירות מעט את שנות ה-70' המופלאות ומלאות ההשראה, ומעוצבות במראה מודרני. בקולקציית הגברים ניתן למצוא מגוון של פריטים המביטים לעבר כדי לשאוב ממנו השראה למראה מדויק המעניק אישיות ללובש".
הקטלוג החדש של "REPLAY" אשר יעלה במקביל ברחבי העולם, כאשר הדוגמנים הנבחרים, משלימים את האווירה בלוק האינדיאני שלהם. הטוטאל לוק שנוצר מדבר בשפה האופנתית הבינלאומית של העונה הנוכחית.
על חברת אינטר ג'ינס בעלת הזכיון של REPLAY ישראל:
חברת אינטר ג'ינס בעלת הזיכיון למותג REPLAY בישראל, היא חברת בת של קבוצת MGS, אשר הוקמה בשנת 2007 בבעלותם של 4 שותפים: שלום מוליוב, גדעון מוליוב, רוני הרדי ויעקב פרץ. משנת 2007 עם קבלת הזיכיון של המותג REPLAY פתחה החברה 4 חנויות מקוריות של REPLAY הממוקמות במרכזי קניות מובילים: בקניון רמת אביב, בנמל תל אביב, בקריון בקריות ובקניון ירושלים מלחה. בשנת 2008 פתחה החברה חנות REPLAY FACTORY OUTLET באזור התעשיה בחולון.
אודות חברת REPLAY:
המותג REPLAY הינו מותג ג'ינס ואופנה בינלאומי מוביל לנשים, גברים וילדים, השייך לקבוצת FASHION BOX העולמית. קולקציות המותג הן תוצאה של מחקר קפדני של חומרים ועבודה דקדקנית על בדים, והן מובחנות על-פי רמת האיכות הגבוהה, תשומת הלב לפרטים וסגנון יצירתי. הקולקציות של Replay מציעות קרוב ל-1,300 פריטים מידי עונה ביותר מ-30 סוגים של מרכולת ומכוונות לצרכנים, בהתאמה לטרנדים עכשוויים, שמחפשים את המקוריות והאוטנטיות בבחירת הבגדים.