X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אס סי ג'ונסון ישראל
▪  ▪  ▪

אס סי ג'ונסון ישראל עולה בימים אלה בקמפיין טלוויזיוני חדש למותג המוביל של החברה - דאק (DUCK). דאק מוביל בעולם ובישראל את קטגוריית ניקוי וחיטוי האסלה. המותג שנכנס לפעילות בישראל לפני כ-12 שנה מוביל ברציפות את קטגורית הג'ל לניקוי אסלה והתבסס כרב מכר בלתי מעורער.
לדברי נטלי ורטהימר, מנהלת תחום מותגים אס סי ג'ונסון ישראל, הקמפיין הנוכחי מתמקד באיכויות הג'ל הפעיל לאסלה באמצעות המסר: "תשכחי מהסבון המוצק? תתקדמי לדאק ג'ל!". הקמפיין מדגיש את העובדה כי המוצר מבוסס על טכנולוגית ניקוי ובישום מתקדמת בהשוואה לסבוני מוצק לאסלה. דאק ג'ל בעל פעילות משולשת ייחודית: מנקה את האסלה, מבשם וממיס אבנית.
הקמפיין נועד להגביר את המודעות למותג בישראל, לעוצמת הפעילות ואיכות המוצרים ולהמשיך בחיזוק הנכסיות של המותג "דאק" בשוק הישראלי. הקמפיין תומך בפעילות השיווקית של החברה, הממוקדת בגידול נתח השוק ובגידול קטגורית הג'ל.
סגמנט הג'ל הפעיל הושק למעשה בישראל על-ידי אס סי ג'ונסון ומאז שולט דאק בשוק עם כ-85% נתח שוק. נסיונות גורמים מתחרים להיכנס לשוק זה לא הצליחו ולא עירערו את נתח השוק של המותג.
קמפיין הפרסום הטלוויזיוני הופק באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין Draft FCB, בהיקף של 3 מיליון שקלים.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב ופלנינג - קובי ברקי;
מנהלת קריאייטיב - ליאת כהן;
ארט דיירקטור - לנה שינקוב;
קופירייטר - דנאל זקס;
סופרוויזר פלנינג - מירב בלידן;
סופרוויזר - יעל ניצן.

תאריך:  10/09/2008   |   עודכן:  10/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il