אס סי ג'ונסון ישראל עולה בימים אלה בקמפיין טלוויזיוני חדש למותג המוביל של החברה - דאק (DUCK). דאק מוביל בעולם ובישראל את קטגוריית ניקוי וחיטוי האסלה. המותג שנכנס לפעילות בישראל לפני כ-12 שנה מוביל ברציפות את קטגורית הג'ל לניקוי אסלה והתבסס כרב מכר בלתי מעורער.
לדברי נטלי ורטהימר, מנהלת תחום מותגים אס סי ג'ונסון ישראל, הקמפיין הנוכחי מתמקד באיכויות הג'ל הפעיל לאסלה באמצעות המסר: "תשכחי מהסבון המוצק? תתקדמי לדאק ג'ל!". הקמפיין מדגיש את העובדה כי המוצר מבוסס על טכנולוגית ניקוי ובישום מתקדמת בהשוואה לסבוני מוצק לאסלה. דאק ג'ל בעל פעילות משולשת ייחודית: מנקה את האסלה, מבשם וממיס אבנית.
הקמפיין נועד להגביר את המודעות למותג בישראל, לעוצמת הפעילות ואיכות המוצרים ולהמשיך בחיזוק הנכסיות של המותג "דאק" בשוק הישראלי. הקמפיין תומך בפעילות השיווקית של החברה, הממוקדת בגידול נתח השוק ובגידול קטגורית הג'ל.
סגמנט הג'ל הפעיל הושק למעשה בישראל על-ידי אס סי ג'ונסון ומאז שולט דאק בשוק עם כ-85% נתח שוק. נסיונות גורמים מתחרים להיכנס לשוק זה לא הצליחו ולא עירערו את נתח השוק של המותג.
קמפיין הפרסום הטלוויזיוני הופק באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין Draft FCB, בהיקף של 3 מיליון שקלים.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב ופלנינג - קובי ברקי;
מנהלת קריאייטיב - ליאת כהן;
ארט דיירקטור - לנה שינקוב;
קופירייטר - דנאל זקס;
סופרוויזר פלנינג - מירב בלידן;
סופרוויזר - יעל ניצן.