X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הנוער המוסיקלי
▪  ▪  ▪

תייסיר אליאס, מהמוסיקאים המובילים בעולם בתחום שילוב מוסיקה מערבית ומזרחית, מונה למנצח החדש של תזמורת הנוער היהודי-ערבי בישראל מייסודו של הנוער המוסיקלי. ויסאם ג'ובראן, מנצחה הראשון של התזמורת, החליט לפרוש ולהמשיך את הקריירה המוסיקלית שלו באפיקים אחרים.
יחד עם תייסיר אליאס מצטרפים לתזמורת חלק מנגני האנסמבל שעבדו אתו בעבר וכך נוצר מיזם משותף של הנוער המוסיקלי בישראל, האקדמיה למוסיקה ולמחול ירושלים והמרכז למוסיקה ירושלים.
חילופי הגברי בראשות התזמורת מתרחשים בעיצומה של פעילות מוסיקלית אינטנסיבית הזוכה להערכה בארץ ובחו"ל. ויסאם ג'ובראן ניצח בחודש שעבר על התזמורת למסע הופעות בספרד במדריד, סגוביה, סנטנדר וסנטיאגו דה קומפוסטלה. באוקטובר תיסע התזמורת המורחבת בראשות המנצח החדש לשורה של הופעות בגרמניה, בחסות הנוער המוסיקלי הגרמני. קונצרט מרכזי ייערך במוזיאון היהודי בברלין ב-17 באוקטובר.
מנכ"ל הנוער המוסיקלי ד"ר מאיר ויזל אמר כי במשך שש שנים עיצב ויסאם ג'ובראן גוף מוסיקלי דינמי ששילב חדשנות ואיכות מוסיקלית עם מסר חברתי רב ערך לנוף הישראלי. "אנו מודים לוויסאם על שש השנים הטובות האלה, ומאושרים שהצלחנו לשכנע מוסיקאי בשיעור קומתו של תייסיר אליאס לקחת על עצמו את המשימה ולהוביל את התזמורת, בגירסה מורחבת, ליעדיה הבאים", אמר ויזל.
תייסיר אליאס הוא ראש החוג למוסיקה מזרחית באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים וכן פרופסור במחלקה למוסיקה באוניברסיטת בר אילן. הוא רב אמן בביצועים של מוסיקה מזרחית ומערבית כאחד בעוד ובכינור, והופיע עם תזמורות בארץ ובחו"ל עם טובי האמנים בעולם. אליאס גם שופט בתחרויות מוסיקליות בינלאומיות, מעורב בחינוך המוסיקלי בישראל ומתכוון להמשיך בעבודתו כעורך ומנהל תוכניות מוסיקה בטלוויזיה.
תזמורת הנוער הערבי-יהודי בישראל הוקמה בשנת 2002 כפרוייקט דגל של אירגון הנוער המוסיקלי. התזמורת מונה כ-25 נגנים צעירים בגילאי 25-15 מכל רחבי הארץ, שמחציתם יהודים ומחציתם ערבים, ומדי שנה מבצעת הופעות במגזר הערבי והיהודי וכן סיבובי הופעות בחו"ל. התמחותה הייחודית היא שילוב של מוסיקה מערבית ומזרחית, והרפרטואר שלה כולל יצירות חדשות של מלחינים ישראלים יהודים ומלחינים ערבים לצד עיבודים בסגנון מעורב של מוסיקה קלאסית מערבית.

תאריך:  10/09/2008   |   עודכן:  10/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il