X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המשביר לצרכן
▪  ▪  ▪
[צילום: אריאל בשור]

רשת המשביר לצרכן, חתמה השבוע על הסכמים אסטרטגיים עם קבוצת UFB בעלת המותגים: more&more ,Julia - ועם חברת GROUP R ENTEBRUSES&T הבינלאומית, בעלת המותג Seroussi, במסגרתם תייבא ותשווק באופן בלעדי את מותגי האופנה לנשים: more&more ו-Julia ‏ומותג האופנה לגברים Seroussi.
המשביר לצרכן תקיים בשלב הראשון, במהלך החודשים אוגוסט-ספטמבר, shop in shop של המותג more&more בשלושת הסניפים: קריון, גרנד קניון ומלחה, ושל המותג Seroussi בחמישה סניפים: קריון, גרנד קניון, קניון הזהב בראשון לציון, קניון נצרת ובקניון מלחה בירושלים, כמו-כן יפתחו עד סוף שנת 2009 ברוב סניפי הרשת shop in shop למותגים.
שלומי טבת סמנכ"ל סחר אופנה במשביר לצרכן מסר כי החברה תשקיע כ-4 מיליון שקלים בהחדרת המותגים בארץ. לדברי טבת, המשביר לצרכן בחנה בשנה האחרונה מספר רב של מותגים בינלאומיים מובילים להחדיר לישראל: המותג more&more נבחר מאחר והוא נחשב למותג אופנה בינלאומי מוביל בקרב נשים בגילאי 30 פלוס. המותג עדכני, מחמיא ושם דגש על עיצובים מיוחדים ואיכות בלתי מתפשרת במחירים סבירים, המתאימים לקהל הנשי במשביר לצרכן.
המותג - Seroussi נבחר בשל היותו מותג עלית מחויט לגברים בעיצוב איטלקי באיכויות בדים ותפירה שלא נראו כמותם בארץ, המשלים את התמהיל. המותגים נבחרו גם בשל התאמתם לקהל הישראלי.
לדבריו: "מדובר במותגים עם 'ערך מוסף' שמתאימים לצרכן הישראלי הן במיצוב המותג והן ברמת המחירים הנוחה. אלו מותגי אופנה קלאסיים לנשים בגילאי 30 פלוס ולגברים, המשלבים איכויות, עיצובים, אופנתיות ולא נכנעים לטרנדים "משוגעים".
עוד הוסיף טבת ואמר: "Joliu הינו מותג בינלאומי המשלים את התמהיל עם אופנת קז'ואל במגוון איכותי וגדול של דגמים וצבעוניות עשירה והמותג Seroussi נותן מענה לגבר הישראלי. מבדיקות שוק שערכנו, עולה כי קיים צורך בפתרונות לגבר בתחום ההלבשה המחויטת ומענה מושלם באופנתיות ובנוחות בקטגוריה זו".
מותגי האופנה לנשים more&more‏ ו-Joliu כוללים ליין רחב של פריטי אופנה ואביזרי אופנה ביניהם: חולצות אופנתיות, שמלות ואביזרים כמו: חגורות,תיקי אופנה ושאר אקססוריז המשלימים ללוק מושלם.
מותג הגברים Seroussi כולל בעיקר חליפות, ז'קטים ומכנסיים מבגדי צמר וכותנה איכותיים ביותר, ומוצרים משלימים כמו חגורות ועניבות.

תאריך:  15/09/2008   |   עודכן:  15/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר כהן
- הודעה מטעם סמסונג ישראל
שי אלט
- הודעה מטעם אורט העולמי
הילה גבאי
- הודעה מטעם 013 נטוויז'ן
יעל
- הודעה מטעם האופרה הישראלית
ענת
- הודעה מטעם רשת ששת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il